Ohledně budoucnosti Kimiho Räikkönena se vedou široké debaty. Ačkoliv se již dříve jeho management nechal slyšet, že vyjednávání s Red Bullem jsou u konce, ve Spa dnes Christian Horner Räikkönena jako možnou náhradu Marka Webbera nevyloučil.
Kimi Räikkönen dnes prozradil, že jej Red Bull nechává v nejistotě. "Neodpověděli. Už nějakou chvíli jsem od nich nedostal žádnou zprávu, což není ideální situace, ale je to tak," odpověděl na otázku, proč bylo oznámeno, že příští rok za Red Bull jezdit nebude.
"Uvidíme, co se bude dít. Musíte se zeptat jich, co udělají. Já nevím víc než vy. Nic jiného vám odpovědět nemohu," trvá na svém mistr světa z roku 2007.
"Dokud nebude něco stoprocentně jisté, nemám co říci. Hodně se spekuluje. Mám prý jít do McLarenu, potom je tu Ferrari, Lotus... Stále nemám smlouvu, takže co jiného mám říci? Dokud vám něco stoprocentně nepotvrdím, budete se ptát a říkat ty samé věci dokola," řekl dnes po trénincích médiím.
"Nikam se tak nedostaneme, a potom je zde spousta hloupostí v novinách o různých možnostech a že se stane tohle či tohle a že tamten řekl tohle. Musí být spousta zajímavějších věcí o kterých psát a které říkat lidem, než pořád to samé dokola," okomentoval situaci Fin, který ve druhém tréninku obsadil 6 místo. (Lotus poté potvrdil, že ve Spa již nenasadí svůj pasivní DRS systém.)
Räikkönen také dodal, že vždy říkal, že má nyní velmi dobrý tým a zároveň vždy tvrdil, že věci musejí být správně ve všech oblastech. Dle jeho slov Lotus ví, co musí udělat.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.