Ohledně budoucnosti Kimiho Räikkönena se vedou široké debaty. Ačkoliv se již dříve jeho management nechal slyšet, že vyjednávání s Red Bullem jsou u konce, ve Spa dnes Christian Horner Räikkönena jako možnou náhradu Marka Webbera nevyloučil.
Kimi Räikkönen dnes prozradil, že jej Red Bull nechává v nejistotě. "Neodpověděli. Už nějakou chvíli jsem od nich nedostal žádnou zprávu, což není ideální situace, ale je to tak," odpověděl na otázku, proč bylo oznámeno, že příští rok za Red Bull jezdit nebude.
"Uvidíme, co se bude dít. Musíte se zeptat jich, co udělají. Já nevím víc než vy. Nic jiného vám odpovědět nemohu," trvá na svém mistr světa z roku 2007.
"Dokud nebude něco stoprocentně jisté, nemám co říci. Hodně se spekuluje. Mám prý jít do McLarenu, potom je tu Ferrari, Lotus... Stále nemám smlouvu, takže co jiného mám říci? Dokud vám něco stoprocentně nepotvrdím, budete se ptát a říkat ty samé věci dokola," řekl dnes po trénincích médiím.
"Nikam se tak nedostaneme, a potom je zde spousta hloupostí v novinách o různých možnostech a že se stane tohle či tohle a že tamten řekl tohle. Musí být spousta zajímavějších věcí o kterých psát a které říkat lidem, než pořád to samé dokola," okomentoval situaci Fin, který ve druhém tréninku obsadil 6 místo. (Lotus poté potvrdil, že ve Spa již nenasadí svůj pasivní DRS systém.)
Räikkönen také dodal, že vždy říkal, že má nyní velmi dobrý tým a zároveň vždy tvrdil, že věci musejí být správně ve všech oblastech. Dle jeho slov Lotus ví, co musí udělat.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.