Kimimu Räikkönenovi přestup k Red Bullu nevyšel, podle Eddieho Jordana by však znovu chtěl závodit za Ferrari. Jeho manažer s týmem z Maranella jedná.
Smlouva s Finem, který získal pro rudé v roce 2007 titul, by podle Jordana mohla být oznámena během Velké ceny Itálie. Ferrari však tuto možnost neustále odmítá s tím, že se o trh s piloty nezajímá a že žádné rozhodnutí ohledně jejich jezdecké sestavy pro příští rok zatím nepadlo.
Mluvčí stáje z Maranella uvedl, že se soustředí na vylepšení svého vozu, aby zvýšili šance Fernanda Alonsa v boji o titul: "Je to úplně stejný scénář jako loni - nejen s Kimim, ale s dlouhým seznamem pilotů, kteří údajně míří k Ferrari. Naší prioritou je momentálně auto pro Fernanda a Felipeho. Rozhodnutí ohledně sestavy pro rok 2014 učiníme ve vhodný okamžik - což není teď."
Včera Räikkönenův manažer Steve Robertson potvrdil, že před nějakou dobou neúspěšně ukončil jednání o přestupu svého svěřence k Red Bullu, což k mistrovskému týmu otevírá dveře Danielovi Ricciardovi z Toro Rosso (více zde).
Na dotaz, zda je Ferrari další možností, odpověděl: "Dokud nepotvrdí svá místa, je mou prací hovořit se všemi týmy a zjišťovat, co je dostupné."
Eddie Jordan, který předpověděl návrat Michaela Schumachera do F1, dle BBC tvrdí, že Red Bull byl Kimiho volbou číslo jedna, ale nyní svou pozornost upírá k Ferrari. Pokud se s ním nedohodne, je možné, že zůstane i třetí rok u Lotusu, který Finovi občas zaplatil o něco později, než měl.
Kimi Räikkönen s Ferrari F60 v Brazílii (foto: Scuderia Ferrari)
Alonso má v Maranellu platnou smlouvu až do konce roku 2016, Ferrari však zvažuje nahrazení Massy, který jezdí nekonzistentně. Několik členů vyššího vedení by si přálo, aby jej vystřídal Räikkönen, proti je však údajně prezident Luca di Montezemolo.
Pokud by s Finem znovu podepsali, bylo by to de facto přiznání chyby, kterou učinili na konci roku 2009, kdy jej předčasně vyplatili ze smlouvy na rok 2010, kdy se k týmu přidal Alonso.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.