Kimimu Räikkönenovi přestup k Red Bullu nevyšel, podle Eddieho Jordana by však znovu chtěl závodit za Ferrari. Jeho manažer s týmem z Maranella jedná.
Smlouva s Finem, který získal pro rudé v roce 2007 titul, by podle Jordana mohla být oznámena během Velké ceny Itálie. Ferrari však tuto možnost neustále odmítá s tím, že se o trh s piloty nezajímá a že žádné rozhodnutí ohledně jejich jezdecké sestavy pro příští rok zatím nepadlo.
Mluvčí stáje z Maranella uvedl, že se soustředí na vylepšení svého vozu, aby zvýšili šance Fernanda Alonsa v boji o titul: "Je to úplně stejný scénář jako loni - nejen s Kimim, ale s dlouhým seznamem pilotů, kteří údajně míří k Ferrari. Naší prioritou je momentálně auto pro Fernanda a Felipeho. Rozhodnutí ohledně sestavy pro rok 2014 učiníme ve vhodný okamžik - což není teď."
Včera Räikkönenův manažer Steve Robertson potvrdil, že před nějakou dobou neúspěšně ukončil jednání o přestupu svého svěřence k Red Bullu, což k mistrovskému týmu otevírá dveře Danielovi Ricciardovi z Toro Rosso (více zde).
Na dotaz, zda je Ferrari další možností, odpověděl: "Dokud nepotvrdí svá místa, je mou prací hovořit se všemi týmy a zjišťovat, co je dostupné."
Eddie Jordan, který předpověděl návrat Michaela Schumachera do F1, dle BBC tvrdí, že Red Bull byl Kimiho volbou číslo jedna, ale nyní svou pozornost upírá k Ferrari. Pokud se s ním nedohodne, je možné, že zůstane i třetí rok u Lotusu, který Finovi občas zaplatil o něco později, než měl.
Kimi Räikkönen s Ferrari F60 v Brazílii (foto: Scuderia Ferrari)
Alonso má v Maranellu platnou smlouvu až do konce roku 2016, Ferrari však zvažuje nahrazení Massy, který jezdí nekonzistentně. Několik členů vyššího vedení by si přálo, aby jej vystřídal Räikkönen, proti je však údajně prezident Luca di Montezemolo.
Pokud by s Finem znovu podepsali, bylo by to de facto přiznání chyby, kterou učinili na konci roku 2009, kdy jej předčasně vyplatili ze smlouvy na rok 2010, kdy se k týmu přidal Alonso.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.