Daniel Ricciardo se zřejmě stane nástupcem Marka Webbera u Red Bullu poté, co manažer Kimiho Räikkönena neúspěšně ukončil jednání s rakouským týmem.
S tím, že se Red Bull rozhodl pro Ricciarda, přišel o uplynulém víkendu německý Bild. Dnes Räikkönenův manažer Steve Robertson potvrdil, že jednání s týmem miliardáře Dietricha Mateschitze byla ukončena.
"Je to pravda. Kimi v roce 2014 nebude jezdit za Red Bull. Vedli jsme určitá jednání, ale k dohodě nedojde," cituje Robertsona Autosport.
Rakouský tým Ricciarda ještě nepotvrdil, měl by tak učinit během závodního víkendu v Belgii. Při posledním závodem před letní přestávkou se spekulovalo také o Fernandovi Alonsovi.
Co to znamená pro Räikkönena? Tomu zůstává stále několik možností. Jednou z nich je prodloužit smlouvy s Lotusem, kterému momentálně patří čtvrtá příčka v šampionátu konstruktérů, podle svého šéfa Erica Boulliera ale bude bojovat o konečné druhé místo.
Robertson dnes také potvrdil, že Kimimu zbývá několik možností, zájem o jeho služby má několik týmů. "Celkem pevně věříme, že Kimi bude příští rok v F1. Existuje několik možností - a to je množné číslo. Budu pokračovat v jednání s týmy. Doufám, že něco vyřeším v dohledné budoucnosti."
Kimi příští rok za Red Bull závodit nebude (foto: Lotus F1 Team)
Jednání s Red Bullem byla podle Robertsona ukončena již dávněji. Není proto bez zajímavosti, že se dnes na oficiálních stránkách Ferrari objevil člának opěvující kvality finského pilota - viz zde. Na potvrzení toho, zda Kimi v Lotusu zůstane či jej opustí, si ale ještě nějakou chvíli budeme muset počkat.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.