Daniel Ricciardo se zřejmě stane nástupcem Marka Webbera u Red Bullu poté, co manažer Kimiho Räikkönena neúspěšně ukončil jednání s rakouským týmem.
S tím, že se Red Bull rozhodl pro Ricciarda, přišel o uplynulém víkendu německý Bild. Dnes Räikkönenův manažer Steve Robertson potvrdil, že jednání s týmem miliardáře Dietricha Mateschitze byla ukončena.
"Je to pravda. Kimi v roce 2014 nebude jezdit za Red Bull. Vedli jsme určitá jednání, ale k dohodě nedojde," cituje Robertsona Autosport.
Rakouský tým Ricciarda ještě nepotvrdil, měl by tak učinit během závodního víkendu v Belgii. Při posledním závodem před letní přestávkou se spekulovalo také o Fernandovi Alonsovi.
Co to znamená pro Räikkönena? Tomu zůstává stále několik možností. Jednou z nich je prodloužit smlouvy s Lotusem, kterému momentálně patří čtvrtá příčka v šampionátu konstruktérů, podle svého šéfa Erica Boulliera ale bude bojovat o konečné druhé místo.
Robertson dnes také potvrdil, že Kimimu zbývá několik možností, zájem o jeho služby má několik týmů. "Celkem pevně věříme, že Kimi bude příští rok v F1. Existuje několik možností - a to je množné číslo. Budu pokračovat v jednání s týmy. Doufám, že něco vyřeším v dohledné budoucnosti."
Kimi příští rok za Red Bull závodit nebude (foto: Lotus F1 Team)
Jednání s Red Bullem byla podle Robertsona ukončena již dávněji. Není proto bez zajímavosti, že se dnes na oficiálních stránkách Ferrari objevil člának opěvující kvality finského pilota - viz zde. Na potvrzení toho, zda Kimi v Lotusu zůstane či jej opustí, si ale ještě nějakou chvíli budeme muset počkat.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.