Podle Williamsové vylepšování letošního vozu nebude mít vliv na vývoj monopostu pro rok 2014.
Tým z Grove má zatím za sebou neuspokojivou polovinu sezony, získal jenom jeden jediný bod na Velké ceně Maďarska (Pastor Maldonado).
Ve Williamsu si uvědomují, že musí pokračovat v práci na voze FW35, aby pochopili, kde se ukrývají současné problémy, ale musí pracovat také na voze pro sezonu 2014, kdy vejdou v platnost nová pravidla. Claire Williamsová tvrdí, že nemá obavy, že by práce na současném voze ovlivnily práci na tom novém.
„Tým Williams naštěstí zaměstnává 550 lidí, kteří pro něj pracují, jsme jedním z nejschopnějších týmů ve Formuli 1. Tato skutečnost nám pomáhá ve chvílích, kdy potřebujeme najít způsob, jak se zlepšit. My se nemůžeme jen tak rozhodnout, že už nebudeme pracovat na vývoji současného vozu a soustředíme se jen na vývoj monopostu pro rok 2014. Musíme si být jisti, že máme na vývoj obou vozů současně. Proto se neobáváme příští sezony, i když rok 2014 je už blízko.“
Tým Williams v současnosti používá motory Renault, od budoucí sezony budou jeho vozy pohánět motory od Mercedesu. V Grove spoléhají na to, že německé motory budou lépe připraveny na éru turbo motorů.
„S Renaultem jsme měli v posledních dvou sezonách velmi dobrý vztah, kdy jsme používali jejich motory. Každý zná naší společnou historii. Ale pro rok 2014 jsme museli udělat nové rozhodnutí a my jsme se rozhodli pro Mercedes. V našem sportu čas běží rychle a nikdo dopředu neví, co se stane. Proto naše vztahy s Renaultem zůstanou přátelské. Ale vztah s Mercedesem bude teď pro nás nejdůležitějším. Když vidíme, jak je na tom v současnosti Mercedes, tak předpokládáme, že bude i v příští sezoně konkurenceschopný a my se těšíme na spolupráci s ním.“
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.