 
            Na startu Velké ceny Velké Británie budou čtyři domácí jezdci: Hamilton, Button, di Resta a Chilton. Nebudou ani prvními a ani posledními Brity ve Formuli 1.
V každém případě si britští fanoušci formulového sportu můžou vybrat svého oblíbence z velké nabídky jezdců, a ne ledajakých. Historie Formule 1 by se bez nich vůbec neobešla, v mnoha letech jí udávali tón, zvlášť když většina monopostů vzniká za kanálem La Manche.
První vítěz závodu Formule 1 z Velké Británie byl Mike Hawthorn v roce 1953 ve Francii za volantem Ferrari, o první pole position se postaral Stirling Moss v Anglii v roce 1955 v barvách Mercedesu.
Formuli 1 jezdilo a jezdí mnoho pilotů z Velké Británie, ale David Coulthard je z nich nejlepší v počtu odjetých závodů, Jackie Stewart v počtu titulů mistra světa, Nigel Mansell v počtu vítězství v jednotlivých závodech a Jim Clark v počtu získaných prvních míst na startu.
10 britských pilotů s nejvíce odjetými závody ve Formuli 1:1 – David Coulthard 2462 – Jenson Button 235 (letos v Brazílii pravděpodobně překoná rekord)3 – Nigel Mansell 1874 – Graham Hill 1765 – Johnny Herbert 1606 – Martin Brundle 1587 – John Watson 1528 – Dereck Warwick 1469 – Eddie Irvine 14510 – Lewis Hamilton 117
Britští mistři světa:1 – Jackie Stewart 3 tituly2 – Jim Clark 23 – Graham Hill 24 – Mike Hawthorn 15 – John Surtees 16 – James Hunt 17 – Nigel Mansell 18 – Damon Hill 19 – Lewis Hamilton 110 – Jenson Button 1
10 britských pilotů s nejvíce vyhranými závody:1 – Nigel Mansell 31 vítězství2 – Jackie Stewart 273 – Jim Clark 254 – Damon Hill 225 – Lewis Hamilton 216 – Stirling Moss 167 – Jenson Button 158 – Graham Hill 149 – David Coulthard 1310 – James Hunt 10
10 britských pilotů s nejvíce získanými prvními místy na startu:1 – Jim Clark 33krát pole position2 – Nigel Mansell 323 – Lewis Hamilton 274 – Damon Hill 205 – Jackie Stewart 176 – Stirling Moss 167 – James Hunt 148 – Graham Hill 13
Počet britských jezdců v nižších formulových disciplinách je pozoruhodný. V GP2 a GP3 jich soutěží dvanáct. V GP2 jsou to James Calado, Sam Bird, Jolyon Palmer, Jon Lancaster a Adrian Quaife-Hobbs. V GP3 reprezentují Velkou Británii Jack Harvey, Nick Yelloly, Ryan Cullen, Dino Zamparelli, Josh Webster, Lewis Williamson a Melville Mckee.
Nesmí se zapomenout na testovací piloty ve Formuli 1. V McLarenu jsou jimi Gary Paffet a Olivier Turvey, ve Force India James Rossister. Ve Williamsu mají dokonce testovací pilotku Susie Stoddart Wolffovou.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.