Kimi Räikkönen je stále naštvaný na Sergia Péreze, se kterým kolidoval při Velké ceně Monaka. Uvedl také, že je jen pár závodníků, kterým při soubojích kolo na kolo důvěřuje.
Kimi Räikkönen jel při závodě v Monaku na pátém místě, když do něj při pokusu o předjetí narazil Sergio Pérez. Fin po závodě uvedl, že by někdo měl dát Pérezovi facku, zatímco Mexičan se domníval, že vina byla na straně Räikkönena, který mu nenechal dost místa.
Pérez musel ze závodu odstoupit a Räikkönen zajet neplánovaně do boxů, aby mohutným finišem nakonec dojel na desátém místě a získal tak jeden bod. Před závodem v Montrealu upozornil, že je kvůli ztraceným bodům na Péreze stále naštvaný.
"Cítím to pořád stejně, protože se nic nemění na faktu, že po...l náš závod. I kdybyste se zeptali za rok, odpověděl bych stejně. Získal jsem nakonec zpátky bod, ale to neznamená, že to bylo správné," řekl Räikkönen.
Okomentoval také své snahy o zastání u závodních komisařů. "Mluvil jsem s komisaři a ti to uzavřeli jako závodní incident. Řekli, že jsem neudělal nic špatně, ale někdo tam samozřejmě něco špatně udělat musel. Charlie (Whiting) s Pérezem mluvil, ale nevím o čem a nemyslím si, že se tím něco změní," uvedl.
Při souboji s Pérezem Räikkönen neví, co očekávat (foto: Lotus F1 Team)
Dodal také, že ve startovním poli je jen pár závodníků, kterým při souboji kolo na kolo věří. "Někdy musíte být opatrní, protože mnohým pilotům nemůžete důvěřovat. První pětici věříte a víte, že když se s nimi dostanete do boje, nezajedou do vaší stopy a budou závodit férově," nechal se slyšet.
"Je v pořádku být agresivní, ale musíte vědět, jak ten předjížděcí manévr provést a mít nápad a ne jen doufat, že vám ten druhý uhne. Někteří budou závodit fér a tvrdě a od některých netušíte, co očekávat," uzavírá mistr světa z roku 2007.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.