Kimi Räikkönen je stále naštvaný na Sergia Péreze, se kterým kolidoval při Velké ceně Monaka. Uvedl také, že je jen pár závodníků, kterým při soubojích kolo na kolo důvěřuje.
Kimi Räikkönen jel při závodě v Monaku na pátém místě, když do něj při pokusu o předjetí narazil Sergio Pérez. Fin po závodě uvedl, že by někdo měl dát Pérezovi facku, zatímco Mexičan se domníval, že vina byla na straně Räikkönena, který mu nenechal dost místa.
Pérez musel ze závodu odstoupit a Räikkönen zajet neplánovaně do boxů, aby mohutným finišem nakonec dojel na desátém místě a získal tak jeden bod. Před závodem v Montrealu upozornil, že je kvůli ztraceným bodům na Péreze stále naštvaný.
"Cítím to pořád stejně, protože se nic nemění na faktu, že po...l náš závod. I kdybyste se zeptali za rok, odpověděl bych stejně. Získal jsem nakonec zpátky bod, ale to neznamená, že to bylo správné," řekl Räikkönen.
Okomentoval také své snahy o zastání u závodních komisařů. "Mluvil jsem s komisaři a ti to uzavřeli jako závodní incident. Řekli, že jsem neudělal nic špatně, ale někdo tam samozřejmě něco špatně udělat musel. Charlie (Whiting) s Pérezem mluvil, ale nevím o čem a nemyslím si, že se tím něco změní," uvedl.
Při souboji s Pérezem Räikkönen neví, co očekávat (foto: Lotus F1 Team)
Dodal také, že ve startovním poli je jen pár závodníků, kterým při souboji kolo na kolo věří. "Někdy musíte být opatrní, protože mnohým pilotům nemůžete důvěřovat. První pětici věříte a víte, že když se s nimi dostanete do boje, nezajedou do vaší stopy a budou závodit férově," nechal se slyšet.
"Je v pořádku být agresivní, ale musíte vědět, jak ten předjížděcí manévr provést a mít nápad a ne jen doufat, že vám ten druhý uhne. Někteří budou závodit fér a tvrdě a od některých netušíte, co očekávat," uzavírá mistr světa z roku 2007.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.