Giancarlo Minardi tvrdí, že Lotus bude mať problémy udržať si Räikkönena v tíme a že fínsky pilot by sa mohol znovu dostať do McLarenu.
V poslednom období sa objavujú informácie u veľmi delikátnej finančnej situácii v Lotuse. Hovorí sa o stratách vo výške viac ako 56 miliónov USD (viď článok).
Niektorí dodávatelia anglického tímu potvrdili, že im meškajú platby od Lotusu, ale zatiaľ sú vyplácané, aj keď s oneskorením. V samotnom tíme sa nezdajú byť zodpovední ľudia znepokojení a pokračujú ďalej vo vývojí nových častí auta. Skrátka, všetko je v norme.
Rovnako však nepremýšľa Giancarlo Minardi. Priniesol do polemiky okolo pôsobenia Kimiho v nasledujúcej sezóne nový pohľad hodný aspoň diskusie medzi fanúšikmi. Taliansky manažér si myslí, že pre Lotus bude v tejto situácii ťažké udržať si Räikkönena, najmä z finančného hľadiska: „V súčasnej situácii si ťažko udržia Kimiho, ktorý zatiaľ vyčkáva. Nedivil by som sa, keby rozmýšľal o návrate do McLarenu.“
Svoje predpoklady Minardi vysvetľuje nasledovne: “V McLarene sa objavili signály, že by si chcel Button užiť jeden voľný rok, ak nie priamo zmeniť štýl života. V Red Bulle by asi ťažko Vettel akceptoval Räikkönena, ktoý by mohol ohroziť jeho pozíciu v tíme. Kimi je víťazný typ, avšak veľmi ťažko sa podriaďuje.“
Zdá sa, že všetci naokolo „dobre vedia“, čo by mal v budúcej sezóne Räikkönen urobiť, možno lepšie ako on sám... No konečné rozhodnutie zostane len na ňom.
(foto: McLaren Mercedes)
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.