Kimi Räikkönen věří, že se Lotus může vyrovnat Mercedesu, který ovládl čtvrteční tréninky v Monte Carlu.
Finský pilot sice na nejrychlejšího Nica Rosberga v prvním tréninku ztratil 1,314 sekundy, ve druhém se mu ale již podařilo odstup snížit na 0,752 s a nevidí důvod, proč by se Lotus Mercedesu nemohl v sobotní kvalifikaci vyrovnat.
"Myslím, že jo, pokud uděláme všechno správně... Proč ne? Uvidíme, co se přihodí v sobotu. Mohli byste si myslet, že budou velmi rychlí. Dnes byli velmi rychlí, ale věci se mohou změnit. Musíme počkat a uvidíme. Nemám zájem tipovat, jak to v sobotu může dopadnout," říká Räikkönen.
"Musíme se podívat na to, jak to vypadalo dopoledne. Pokud to bylo stejné, pak by to byla katastrofa. Hodně jsme se ale zlepšili. Stále to je lepší a lepší," pokračuje Kimi, který s novou přilbou dává opět vzpomenout na svého oblíbeného Jamese Hunta (viz fotogalerie pod článkem).
Dobře ví, že pro úspěch v Monaku bude muset startovat z první či druhé řady: "Pokud chceme vyhrát, pak zřejmě ano."
Lotusu chybí 0,75 sekundy, přesto věří, že si to v sobotu s Mercedesy bude moci rozdat(foto: Lotus F1 Team)
Jeho týmový kolega Romain Grosjean ve druhém tréninku po 10 kolech havaroval, ale velkou hlavu si z toho nedělá: "Nejde o nic velkého. Je to trochu škoda, protože jsme ztratili nějaký čas, ale věřím si.
Zablokoval jsem kola, když už jsem byl v zatáčce, takže jsem s tím žel už opravdu nic nemohl dělat. Myslím, že to bude těsné. Fernando je rychlý, oba Mercedesy a myslím, že my také. Bude to dobrá bitva," předvídá Francouz.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.