Pirelli od VC Kanady změní pneumatiky, po výhradách ze strany FIA dojde k menší změně. Kimi Räikkönen i tak nevěří, že dojde k nějaké velké změně v rozložení sil. Každá větší změna by totiž byla neférová.
Dobrou zprávou pro Ferrari a Lotus je, že plánovaná změna pneumatik Pirelli bude zřejmě menší, než se plánovalo. Ještě to není oficiální, ale mělo by se jednat o modifikaci pouze zadních gum, která by měla zabránit jejich delaminaci. Může se tedy jednat pouze o modifikace na vnitřní vrstě pneumatik.
Z tábora Pirelli slyšíme, že by změny měly vést pouze k malým změnám. Detaily by se týmy měly dozvědět ve čtvrtek. Kimi Räikkönen Pirelli za tento krok chváli: "Vše ostatní by bylo neférové. Jen proto, že některé týmy se s gumami ještě nevypořádaly, vytváří tlak. Se silnějšími zadními gumami můžeme žít. Pomůže to i nám. Nevěřím, že se díky tomu bude měnit rozložení sil jednotlivých týmů."
Kimi při této příležitosti připomněl také, že Lotus nijak neprotestoval ani proti prvnímu opatření Pirelli, které zvětšovalo provozní rámec tvrdší směsi pneumatik Pirelli. Fin také nesdílí kritiku některých svých kolegů, kteří musejí díky gumám jezdit pomalu. "Jezdíme tak rychle, jak jen můžeme. Samozřejmě jsou hranice, které vám dává auto nebo gumy. Pokud chcete s jednou sadou gum jet déle než ostatní, tak nemůžete jet na 100%. Ale netvrdil bych, že jezdím jen na 80%."
Nico Hülkenberg to vidí jinak: "Normálně se v závodě snažíte jezdit trochu pod limitem, abyste pokud možno co nejméně klouzali. S momentálními gumami musíte občas jezdit dva stupně pod tímto limitem. Liší se to ale závod od závodu, stint od stintu, sadu od sady. Není žádné pravidlo týkající se využití potenciálu. To to dělá tak těžkým."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.