Pirelli od VC Kanady změní pneumatiky, po výhradách ze strany FIA dojde k menší změně. Kimi Räikkönen i tak nevěří, že dojde k nějaké velké změně v rozložení sil. Každá větší změna by totiž byla neférová.
Dobrou zprávou pro Ferrari a Lotus je, že plánovaná změna pneumatik Pirelli bude zřejmě menší, než se plánovalo. Ještě to není oficiální, ale mělo by se jednat o modifikaci pouze zadních gum, která by měla zabránit jejich delaminaci. Může se tedy jednat pouze o modifikace na vnitřní vrstě pneumatik.
Z tábora Pirelli slyšíme, že by změny měly vést pouze k malým změnám. Detaily by se týmy měly dozvědět ve čtvrtek. Kimi Räikkönen Pirelli za tento krok chváli: "Vše ostatní by bylo neférové. Jen proto, že některé týmy se s gumami ještě nevypořádaly, vytváří tlak. Se silnějšími zadními gumami můžeme žít. Pomůže to i nám. Nevěřím, že se díky tomu bude měnit rozložení sil jednotlivých týmů."
Kimi při této příležitosti připomněl také, že Lotus nijak neprotestoval ani proti prvnímu opatření Pirelli, které zvětšovalo provozní rámec tvrdší směsi pneumatik Pirelli. Fin také nesdílí kritiku některých svých kolegů, kteří musejí díky gumám jezdit pomalu. "Jezdíme tak rychle, jak jen můžeme. Samozřejmě jsou hranice, které vám dává auto nebo gumy. Pokud chcete s jednou sadou gum jet déle než ostatní, tak nemůžete jet na 100%. Ale netvrdil bych, že jezdím jen na 80%."
Nico Hülkenberg to vidí jinak: "Normálně se v závodě snažíte jezdit trochu pod limitem, abyste pokud možno co nejméně klouzali. S momentálními gumami musíte občas jezdit dva stupně pod tímto limitem. Liší se to ale závod od závodu, stint od stintu, sadu od sady. Není žádné pravidlo týkající se využití potenciálu. To to dělá tak těžkým."
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.