Kimi Räikkönen hovoří o svém budoucím působení v F1 a vztahu k ní. Smlouvu na příští rok ještě nemá, pokud ho ale závodění přestane bavit, nebude s odchodem váhat.
Fin je znám svým chladnějším vztahem k médiím, odmítá ale, že by nebyl ochoten plnit své povinnosti: "Dělám teď rozhovor, ne? Vím, že tohle pro sponzory musím, ale neudělám nic víc, než musím."
Řeč se poté stáčí k letošní výborné formě Lotusu, k němuž se přidal po svém návratu do F1. Neměl o svých schopnostech před tím pochybnosti? "OK, máte trochu obavy o to neznámé, protože jste to chvíli nedělali. Ale ve Formuli 1 jsem jezdil většinu svého života, byli tam stejní lidé a moc se toho nezměnilo. Možná mi to zabralo pár kol, než jsem se do toho dostal a zrychlil."
"Větší starosti jsem si dělal o auto. Během zimního testování velmi rychle poznáte, jestli to auto bude na h.... A když tomu tak je, víte, že ve zbytku sezóny jen budete marnit svůj čas," pokračuje Räikkönen, kterému letos na vedoucího Sebastiana Vettela scházejí pouze 4 body.
O své budoucnosti ještě nepřemýšlí. "Pro příští rok nemám smlouvu. Pojďme hovořit o tom či o onom, rozhodnutí musím udělat já," pokračuje s tím, že má nejméně dvě možnosti: zůstat u Lotusu či odejít k jinému týmu, např. k Red Bullu. Nebo taky může z F1 znovu odejít.
"F1 není můj život, jen miluji závodění. A můžu přestat zítra... pokud ztratím tu lásku. Zkrátka nemám plán do budoucnosti. Mám jeden titul mistra světa, což bylo mým jezdeckým cílem od mládí. Pokud odejdu zítra, budu spokojený. Zkrátka odejdu, budu dělat normální věci a uniknu před všemi těmi sr......"
Kimiho závodění v F1 zatím baví, v šampionátu mu patří druhé místo (foto: Lotus F1 Team)
"Lidé na mě mají své názory, a to je v pořádku. Tohle je má práce a jsem si jistý, že lidé jsou v práci a doma odlišní. Mám život mimo F1, který je zkrátka jiný," dodává pro Sport 360° Räikkönen, který se o víkendu v Monaku chystá zaútočit na další vítězství v F1.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.