Šéf Red Bullu Christian Horner se ve včerejším rozhovoru pro rakouskou televizi Servus dotkl i potenciálních nástupců Marka Webbera, pokud po letošní sezóně odejde.
Na začátku připustil, že se 36letý Webber nachází "v podzimu své kariéry, nikoliv už na jaře." Na dotaz, kdo jej příští rok nahradí, pokud s Australanem smlouvu neprodlouží, odpovídal diplomaticky.
"Nyní není možné říci, kdo bude jezdit příští rok po boku Sebastiana [Vettela]. Je jasné, že momentálně by všichni piloti chtěli sedět v Red Bullu," věří si Horner.
Mezi favority ale patří Kimi Räikkönen z Lotusu a Daniel Ricciardo z jejich "farmy" - z týmu Toro Rosso. "Kimi odvádí dobrou práci. Momentálně je velmi silný. My se ale soustředíme na vlastní piloty. Kimi je soupeř, kterého chceme porazit. Správnou dobou pro diskuse o pilotech je pozdní léto," odmítá spekulovat Horner.
Na adresu Ricciarda říká: "Daniel je velmi, velmi talentovaným jezdcem. Vzešel z juniorského programu Red Bullu a odvádí skvělou práci. Sledujeme ho. Daniel odjel několik výborných závodů, velmi silný byl například v Číně.
Také si všímáme toho, co dělá Jean-Eric Vergne, a je příjemné pozorovat jeho pokrok. Účelem Toro Rosso je vychovávat piloty a učinit z nich kandidáty pro Red Bull, stejně jako to udělali se Sebastianem Vettelem," vysvětluje Horner.
Vlivný Helmut Marko si více oblíbil Daniela Riccarda, který je podle něj lepší než Jean-Eric Vergne(foto: Scuderia Toro Rosso)
Kdo má z mladíků Toro Rosso větší šanci, o tom nenechává nikoho na pochybách odborný poradce Red Bullu Helmut Marko: "Obecně jsme spokojeni s oběma piloty. Momentálně je lepší Ricciardo."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.