Kimi Räikkönen řekl, že on i jeho tým jsou pod velkým tlakem, aby přišli s odpovědí na silný start do sezony v podání Sebastiana Vettela, pokud chtějí mít seriozní šanci na zisk titulu.
Ačkoliv má Vettel pouze deseti bodový náskok v čele průběžného pořadí, tak je Kimi názoru, že nemůže svému rivalovi od Red Bullu dovolit jej dále navyšovat.
Po svém povedeném úvodním závodu sezony Kimi Räikkönen říká: "Samozřejmě, že to byl OK start a jsme v lepší pozici než jsme byli vloni touto dobou. Ale před námi je dlouhá sezona a je ještě moc brzy na to říci, jestli budeme moci bojovat o titul až do konce."
"Bude těžké chytit Sebastiana, pokud bude i nadále získávat takové dobré výsledky, takže ho potřebujeme začít obírat o body, ale nikdy nevíte, co se může stát. Budeme tlačit, abychom zlepšili auto a uvidíme, kde skončíme. Abychom se vyrovnali lídrům, tak musíme pracovat dvakrát tak tvrdě jak oni."
"Není žádným tajemstvím, že od auta potřebujeme více rychlosti v kvalifikaci. Na špici je to tak těsné, že opravdu potřebujeme být v prvních dvou řadách, abchom mohli vždy bojovat o vítězství. Je dobré, že můžeme odstartovat do evropské části sezony z místa, na kterém se nacházíme, když hodně týmů se bude snažit začít s mnoha novými díly. Je stále ještě dost brzy, ale samozřejmě získávat slušená bodová umístění hned od začátku roku je lepší než je nemít."
"Musíme stejně bodovat stále dále. I když pro nás občas třeba přijde špatný víkend, tak potřebujeme dojíždět tak dobře, jak jen to je možné. Jen díky tomu budeme moci bojovat až do konce sezony."
I Lotus plánuje nějaké nové díky na jejich E21 pro Grand Prix Barcelony, do Španělska chce přivést nějaká vylepšení ale drtivá většina týmů. Technický ředitel týmu, James Allison, se krátce zmínil o tom, co tým chce do Barcelony dovést. "Nic revolučního, ale pár věcí, které by nám měly pomoci ve zrychlení. Máme nové detaily pro koncové pláty předního křídla, novou aerodynamiku okolo zadních brzd, modifikace na difuzoru a odlišný vršek zadního křídla."
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.