Michael Schumacher opět usedne za volant monopostu F1. Tentokrát půjde o propagační akci Mercedesu na Severní smyčce Nürburgringu.
Sedminásobný mistr světa F1 usedne za volant Mercedesu MGP W02 na Nordschleife v Nürburgringu 19. května 2013. Demonstrační jízda bude předcházet letošní 24hodinovému vytrvalostnímu závodu.
"Mám spoustu vzpomínek na Nürburgring a opravdu se těším na to, že fanouškům a přátelům ze svého rodného města Kerpen, které je celkem blízko Nürburgringu, dám něco k zapamatování, když mě uvidí projíždět kolem," říká nadšený Schumacher.
"Bude to pro mě ale také fantastická zkušenost, svézt se po Nordschleife ve špičkovém Stříbrném šípu Formule 1, obzvlášť kvůli tomu, že se legenda Stříbrných šípů zrodila právě zde. Odjet kolo v moderním Stříbrném šípu na nejkrásnějším a nejnáročnějším okruhu na světě - to je skvělý mix! Je to snem každého závodního pilota," dodává Němec, který loni ukončil kariéru v F1.
Od té doby plní roli velvyslance této německé značky. Naposledy se s vozem F1 po slavném 20,8km dlouhém okruhu proháněl Nick Heidfeld - v roce 2007 zde usedl do formule BMW.
Michael Schumacher na Nürburgringu se svým bývalým týmovým kolegou(foto: Mercedes AMG F1 Team)
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.