"Iceman" Kimi Räikkönen je v otázce vítězství v šampionátu chladný. V článku hovoří o svém přátelství se Sebastianem Vettelem.
Kimi Räikkönen, momentálně druhý jezdec tabulky šampionátu a tudíž nejbližší rival Vettela v boji o titul, zůstává věrný své přezdívce "Iceman": "Další titul by mě neudělal šťastnějším," řekl mistr světa s Ferrari pro rok 2007 v rozhovoru pro německé novináře.
I přes vzájemnou rivalitu na trati, která je momentálně umocněna pozicemi v mistrovství, našel Kimi po svém návratu do F1 ve Vettelovi dobrého kamaráda, s nímž by již brzy mohl bojovat za jeden tým: "V F1 je obtížné se s někým spřátelit. Ale my dva jsme to zvládli."
Kimi po závodu v Bahrajnu odletěl z dějiště VC soukromým tryskáčem a vzal i Sebastiana. O své budoucnosti však Fin stále mlčí: "Nevím, co přijde příští rok. Momentálně se snažím získat maximum ze současné situace. Rozhodnu se až časem a zvolím si to, co pro mě bude nejlepší. Zatím však svůj čas neplýtvám uvahami o budoucnosti."
Kimi a Sebastian slaví víkendový výsledek na stupních vítězů v Bahrajnu (zdroj: Red Bull Racing)
Dále dostal Kimi otázku na týmovou režii Red Bullu v Malajsii, kterou právě Vettel porušil. Pilot Lotusu se zastal Němce: "Týmová režie patří do F1. Občas je zapotřebí uposlechnout, občas nedává smysl," míní 33 letý jezdec.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.