"Iceman" Kimi Räikkönen je v otázce vítězství v šampionátu chladný. V článku hovoří o svém přátelství se Sebastianem Vettelem.
Kimi Räikkönen, momentálně druhý jezdec tabulky šampionátu a tudíž nejbližší rival Vettela v boji o titul, zůstává věrný své přezdívce "Iceman": "Další titul by mě neudělal šťastnějším," řekl mistr světa s Ferrari pro rok 2007 v rozhovoru pro německé novináře.
I přes vzájemnou rivalitu na trati, která je momentálně umocněna pozicemi v mistrovství, našel Kimi po svém návratu do F1 ve Vettelovi dobrého kamaráda, s nímž by již brzy mohl bojovat za jeden tým: "V F1 je obtížné se s někým spřátelit. Ale my dva jsme to zvládli."
Kimi po závodu v Bahrajnu odletěl z dějiště VC soukromým tryskáčem a vzal i Sebastiana. O své budoucnosti však Fin stále mlčí: "Nevím, co přijde příští rok. Momentálně se snažím získat maximum ze současné situace. Rozhodnu se až časem a zvolím si to, co pro mě bude nejlepší. Zatím však svůj čas neplýtvám uvahami o budoucnosti."
Kimi a Sebastian slaví víkendový výsledek na stupních vítězů v Bahrajnu (zdroj: Red Bull Racing)
Dále dostal Kimi otázku na týmovou režii Red Bullu v Malajsii, kterou právě Vettel porušil. Pilot Lotusu se zastal Němce: "Týmová režie patří do F1. Občas je zapotřebí uposlechnout, občas nedává smysl," míní 33 letý jezdec.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.