Kimi Räikkönen přiznal, že jej zájem Red Bullu potěšil. Považuje jej za špičkový tým, jehož úrovně Lotus ještě nedosáhl, podepsáno však nic nemá.
Fin si rozumí se Sebastianem Vettelem a někteří jej považují za nástupce Marka Webbera. Pochvalně se o něm zmiňovali také zástupci Red Bullu včetně majitele Dietricha Mateschitze (více zde).
"Hodně se mluví o tom, že jsem souhlasil se uzavřením smlouvy pro příští sezónu. Snažím se hlavně odvést to nejlepší v Lotusu, pak budu přemýšlet o své budoucnosti," reaguje Räikkönen. "Samozřejmě je to potěšující, co Red Bull řekl, proč se o tom ale tolik mluví, když není nic na papíře?"
"Co se týče budoucnosti, mám jasno. Chci pracovat s dobrým týmem a sedět v dobrém autě. Red Bull je dobrým týmem, jsou mistři světa a v minulých letech všechno vyhráli. Obecně není mnoho špičkových týmů, o kterých se dá uvažovat. U Lotusu ještě nejsme tam, kde Ferrari, McLaren a Red Bull," pokračuje finský pilot, který svůj titul mistra světa získal právě s Ferrari.
Kimi Räikkönen si se Sebastianem Vettelem rozumí (foto: Red Bull Racing)
Kimiho rozčilují řeči o tom, že se do F1 vrátil jen z finančních důvodů: "Opravdu si myslíte, že bych tady byl, kdyby šlo pouze o peníze? Ve svém volném čase můžu dělat dost zábavných věcí místo poslouchaní těchto s..... A nejsem úplně na mizině," dodává pro Bild am Sonntag.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.