Kimi Räikkönen přiznal, že jej zájem Red Bullu potěšil. Považuje jej za špičkový tým, jehož úrovně Lotus ještě nedosáhl, podepsáno však nic nemá.
Fin si rozumí se Sebastianem Vettelem a někteří jej považují za nástupce Marka Webbera. Pochvalně se o něm zmiňovali také zástupci Red Bullu včetně majitele Dietricha Mateschitze (více zde).
"Hodně se mluví o tom, že jsem souhlasil se uzavřením smlouvy pro příští sezónu. Snažím se hlavně odvést to nejlepší v Lotusu, pak budu přemýšlet o své budoucnosti," reaguje Räikkönen. "Samozřejmě je to potěšující, co Red Bull řekl, proč se o tom ale tolik mluví, když není nic na papíře?"
"Co se týče budoucnosti, mám jasno. Chci pracovat s dobrým týmem a sedět v dobrém autě. Red Bull je dobrým týmem, jsou mistři světa a v minulých letech všechno vyhráli. Obecně není mnoho špičkových týmů, o kterých se dá uvažovat. U Lotusu ještě nejsme tam, kde Ferrari, McLaren a Red Bull," pokračuje finský pilot, který svůj titul mistra světa získal právě s Ferrari.
Kimi Räikkönen si se Sebastianem Vettelem rozumí (foto: Red Bull Racing)
Kimiho rozčilují řeči o tom, že se do F1 vrátil jen z finančních důvodů: "Opravdu si myslíte, že bych tady byl, kdyby šlo pouze o peníze? Ve svém volném čase můžu dělat dost zábavných věcí místo poslouchaní těchto s..... A nejsem úplně na mizině," dodává pro Bild am Sonntag.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.