Kimi Räikkonen stále zůstává otevřený ohledně svého angažmá pro rok 2014. Spekuluje se o jeho možném přestupu k Red Bullu.
Po událostech v Malajsii, které proběhly mezi piloty Red Bullu se začalo spekulovat o možném odchodu Marka Webbera z tohoto týmu. Spekulace navíc zesílili poté, co majitel stáje Dietrich Mateschitz prohlásil, že Kimi Räikkönen vždy patřil mezi kandidáty na sedačku v jeho týmu.
Sám Räikkönen prohlásil, že je ještě velmi brzy na to, aby se pouštěl do jakýchkoliv vyjednávání.
"Ve formuli 1 vznikají různé zvěsti, to je normální. Nemám žádný kontrakt na příští rok, ani žádné konkrétní plány," řekl s ledovým klidem Fin přezdívaný "Iceman".
"Vy novináři vytváříte spekulace. Sezóna má za sebou teprve dva závody. Budu se snažit skončit co nejvýše a na konci roku se uvidí," dodal. Na otázku, zda zůstane ve Formuli 1, odpověděl, že s největší pravděpodobností ano.
Zůstane Räikkönen u Lotusu a nebo změní působiště? (foto: Lotus F1 Team)I přesto, že se tým Lotus snaží o doboru atmosféru v týmu, která Räikkönenovi vyhovuje, Fin prozradil, že se v F1 necítil špatně v žádném týmu.
"Jak jsem vždy říkal, všechny týmy byly odlišné. Každý tým funguje jinak, ale všichni se snaží dosáhnout stejného cíle. Strávil jsem dobrý čas ve všech týmech."
"Nebudu říkat, že je to tady lepší než jinde, protože jsem nikde neměl žádné problémy, nebo něco takového. Je to prostě jen jiné místo," uzavřel pro sebe typicky Räikkönen.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.