Kimi Raikkonen v Barceloně odjezdil méně než 100 kol, domnívá se ale, že se tento výpadek v nadcházející sezóně neprojeví.
První polovina předsezonních testů v Barceloně příliš nevyšla týmu Lotus. Zatímco v úterý měl tým problémy se sběrem dat, ve středu Kimiho Räikkönena zradila převodovka jeho vozu. V důsledku těchto problémů finský pilot odjezdil pouze 87 kol.
V podobné situaci se ale Lotus ocitl už v roce 2012, kdy ztratil hned celý týden předsezonních testů. I proto se Kimi Räikkönen domnívá, že tato ztráta nebude pro jeho tým znamenat výraznější problém.
"I když odjezdíte 10.000 kilometrů, stále můžete mít problém. Bez ohledu na to, kolik odjezdíte kol, můžete být v pořádku nebo nejste v pořádku. Tohle je testování. Jsou tu problémy, díky nímž se učíte. Není to tak, že když nezvládneme odjet 150 km (během jednoho dne), ovlivní to celou naší sezonu," uvádí Fin.
I přes vzpomínané problémy má ale finský pilot na svém kontě třetí nejrychlejší čas středečního testování. Další dva dny pro Lotus odjezdí Romain Grosjean.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.