Toro Rosso je dalším týmem, který dnes po Mercedesu odhalil auto STR8, s nímž bude závodit v letošní sezóně Formule 1.
Na jeho vývoj dohlížel po menší pauze v F1 bývalý technický ředitel Sauberu James Key. Přítomní byli oba závodní piloti: Daniel Ricciardo a Jean-Eric Vergne.
Vysoký nos monopostu poháněného atmosférickým osmiválcem Ferrari je překryt panelem, zachovává si však některé své tradiční prvky - včetně extrémně podseknutých bočnic, pod nimiž proudí vzduch po stranách k zadní části, kde ke zlepšení přítlaku přispívají Coanda výfuky. Brzdové kanálky po vzoru loňského Williamsu FW34 neobsahují vstupní otvory na vnitřní straně kola.
Úvodní slovo měl šéf týmu Franz Tost, který řekl: "Je to velmi emotivní. Tým pracoval s velkým úsilím, aby přišel se skvělým vozem a splnil vysoká očekávání pro tento rok. Cílem jeskončit došestého místa v šampionátu konstruktérů.
STR8 je prvním vozem pod vedením Jamese Keye a Lucy Furbatta. Oba piloti minulý rok odváděli opravdu dobrou práci a jsem přesvědčený, že pokud jim dodáme dobré auto, přijdou s překvapivými výsledky."
Nový vůz STR8
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.