Šéfa Formule 1 Bernieho Ecclestona se v brzké době na Twitteru nedočkáme - nepřejí si to jeho právníci.
Bývalý šéf Mezinárodního olympijského výbor Michael Payne, který v současnosti působí jako Ecclestoneův zvláštní poradce, by si přál, aby Bernie Twitter používal: "Doporučil jsem mu, aby byl na Twitteru," cituje ho francouzský RMC Sport.
Jenže k tomu jen tak brzy nedojde, nápad přímo komunikovat s fanoušky F1 se nelíbí právním zástupcům Ecclestona. "Ale jeho právníci mu to zakázali, obávali se katastrofy," směje se Payne.
Twitter se stal mezi komunitou velmi oblíbeným. Fernando Alonso (viz tento článek), Lewis Hamilton či Jenson Button jej pravidelně využívají ke sdílení svých soukromých fotek či sdělování exkluzivních informací.
Bernie Ecclestone s tiskovou mluvčí Red Bullu (foto: Red Bull Racing)
Seznam - pod jakým účtem hledat na Twitteru piloty F1?Jules BianchiJenson ButtonPedro de la RosaPaul di RestaTimo GlockRomain GrosjeanEsteban GutiérrezLewis HamiltonNico HülkenbergNarain KarthikeyanKamuj KobajašiHeikki KovalainenPastor MaldonadoFelipe MassaSergio PérezVitalij PetrovNico RosbergCharles PicDaniel RicciardoBruno SennaJean-Eric VergneMark Webber
F1 TýmyCaterhamFerrariForce IndiaLotusMarussiaMcLarenMercedesRed BullSauberToro RossoWilliams
Valtteri Bottas, Kimi Räikkönen či Sebastian Vettel se Twitteru zatím vyhýbají.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.