Po vyhazovu od Toro Rosso zůstal Sebastien Buemi u Red Bullu alespoň jako testovací jezdec. Tato role mu zůstane i pro letošní sezonu, jak včera potvrdil rakouský tým.
Závodní sedačku u Toro Rosso ztratil Švýcar společně s Jaime Alguersuarim koncem roku 2011. Místo závodního pilota se mu sehnat nepodařilo, zůstává tak v kontaktu se světem F1 alespoň prostřednictvím role testovacího pilota Red Bullu. Kromě toho jel také závod 24 hodin Le Mans s Toyotou v kategorii LMP1. Jeho setrvání u Red Bullu bylo včera potvrzeno.
Hlavní náplní jeho práce bude, jak je tomu po zákazu soukromých testů během sezony, práce na simulátoru a v případě potřeby záskok za jednoho ze závodních pilotů.
Buemi v Red Bullu RB7 při roadshow v Oslu(Foto: Red Bull Racing)
"Všechny v týmu dobře znám a rád s nimi budu pokračovat," řekl 24-letý Buemi. "Samozřejmě bych rád zase závodil, ale z této spolupráce si toho hodně odnesu. Pomáhám s vývojem vozu a dávám týmu zpětnou vazbu, v továrně i během závodních víkendů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.