Fernando Alonso si vždy pečlivě střežil své soukromí, ale díky Twitteru svým se svým fanouškům více otevírá a často zveřejňuje i své soukromé fotografie. Proč?
Umožňuje mu to mít přímý kontakt z veřejností a omezit počet překroucených výroků a báchorek, které se o něm občas napsaly. "Od té doby, co jsem začal využívat Twitter, jsem já tím, kdo říká, co dělám," pochvaluje si oblíbenou sociální síť Alonso.
"Před tím mohlo být uvedeno, že jsem trávil dovolenou se slony nebo že jsem byl na obědě s Obamou. Ale například teď já můžu být tím, kdo řekne, že jsem byl v Itálii, že jsem na Nový rok lyžoval před odjezdem do Ruska a že jsem se pak přesouval do Brazílie k účasti v motokárovém závodu, který organizoval Felipe," pokračuje pilot Ferrari.
"Tweetování znamená, že můžu být v přímém kontaktu se svými fanoušky, můžu jim pomoci odhalovat různá hlediska své práce, o kterých by se jinak nikdy nedozvěděli. Samozřejmě nemůžu říci všechno, protože ve Formuli 1 musí mnoho informací zůstat důvěrných, přesto se ale podle mě jedná o zábavný a užitečný nástroj," dodal Alonso na účet Twitteru.
Některé ze soukromých fotek zveřejňených Alonsem na Twitteru:
© Foto: Fernando AlonsoJeho účet na Twitteru můžete sledovat zde: @alo_official
Sledujte na Twitteru další F1 piloty (ověřené účty):Jules BianchiJenson ButtonPedro de la RosaPaul di RestaRomain GrosjeanEsteban GutiérrezLewis HamiltonNico HülkenbergKamuj KobajašiHeikki KovalainenPastor MaldonadoFelipe MassaSergio PérezVitalij PetrovNico RosbergCharles PicDaniel RicciardoBruno SennaJean-Eric VergneMark Webber
F1 TýmyCaterhamFerrariForce IndiaLotusMarussiaMcLarenMercedesRed BullSauberToro RossoWilliams
Sestavil: Petr Hlawiczka
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.