Fernando Alonso si vždy pečlivě střežil své soukromí, ale díky Twitteru svým se svým fanouškům více otevírá a často zveřejňuje i své soukromé fotografie. Proč?
Umožňuje mu to mít přímý kontakt z veřejností a omezit počet překroucených výroků a báchorek, které se o něm občas napsaly. "Od té doby, co jsem začal využívat Twitter, jsem já tím, kdo říká, co dělám," pochvaluje si oblíbenou sociální síť Alonso.
"Před tím mohlo být uvedeno, že jsem trávil dovolenou se slony nebo že jsem byl na obědě s Obamou. Ale například teď já můžu být tím, kdo řekne, že jsem byl v Itálii, že jsem na Nový rok lyžoval před odjezdem do Ruska a že jsem se pak přesouval do Brazílie k účasti v motokárovém závodu, který organizoval Felipe," pokračuje pilot Ferrari.
"Tweetování znamená, že můžu být v přímém kontaktu se svými fanoušky, můžu jim pomoci odhalovat různá hlediska své práce, o kterých by se jinak nikdy nedozvěděli. Samozřejmě nemůžu říci všechno, protože ve Formuli 1 musí mnoho informací zůstat důvěrných, přesto se ale podle mě jedná o zábavný a užitečný nástroj," dodal Alonso na účet Twitteru.
Některé ze soukromých fotek zveřejňených Alonsem na Twitteru:
© Foto: Fernando AlonsoJeho účet na Twitteru můžete sledovat zde: @alo_official
Sledujte na Twitteru další F1 piloty (ověřené účty):Jules BianchiJenson ButtonPedro de la RosaPaul di RestaRomain GrosjeanEsteban GutiérrezLewis HamiltonNico HülkenbergKamuj KobajašiHeikki KovalainenPastor MaldonadoFelipe MassaSergio PérezVitalij PetrovNico RosbergCharles PicDaniel RicciardoBruno SennaJean-Eric VergneMark Webber
F1 TýmyCaterhamFerrariForce IndiaLotusMarussiaMcLarenMercedesRed BullSauberToro RossoWilliams
Sestavil: Petr Hlawiczka
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.