Podle ruských médií si Vitalij Petrov své místo příští rok u Caterhamu udrží.
Jeho manažerka Oxana Kosačenková uvedla, že "za sebe odvedli veškerou potřebnou práci a nyní je na Caterhamu, aby rozhodl."
Jeho týmovým kolegou letos byl Heikki Kovalainen, ale ten se již ke konci závodní sezóny vyjadřoval pesimisticky ohledně udržení svého místa. Caterham navíc již jednoho závodního pilota oznámil: přestupuje k němu z Marussie Charles Pic i se svými francouzskými sponzory.
Finské Turun Sanomat citují dále slova Kosačenkové: "Věřím, že Vitalijův závod v Brazílii, kde zajistil desátou příčku mezi týmy, nám pomůže zůstat tam, kde jsme."
Petrovovi nahrává i nedávna návštěva jeho sponzora - společnosti Russian Helicopters - v sídle Caterhamu a přání zkušeného obchodníka Bernieho Ecclestona mít na roštu ruského pilota v době, kdy se blíží Velká cena Ruska v Soči, kde organizátoři zdárně pokračují s výstavbou okruhu.
Vitalij Petrov se svou manažerkou Oxanou Kosačenkovou (foto: Team Caterham F1)
Ve hře o volnou sedačku jsou ale i další kandidáti s bohatými sponzory: Giedo van der Garde, Luiz Razia či Bruno Sena. Kromě Caterhamu má jedno volné místo už pouze Force India.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.