Kimi Räikkönen nevěří, že by toho nový simulátor Lotusu měl moc změnit. Sám jej neplánuje využívat, raději se okruhy učí až na místě samotným ježděním v monopostu F1.
Nový simulátor v Enstone poprvé využil Romain Grosjean před Velkou cenou spojených států. Tým do něj investoval spoustu peněž, aby se přiblížil špičkovým zařízením konkurence.
Romain tehdy uvedl, že jim pomůže "v testování věcí, které nemají čas testovat na dráze," ale jeho týmový kolega z nového simulátoru není nijak zvlášť nadšený.
"Nikdy jsem nebyl jejich velkým fanouškem. Nikdy se nedostanete blízko skutečnému ježdění na okruhu," uvádí nevzrušeně Räikkönen. "Možná můžeme udělat hodně věcí, abychom se naučili okruhy a podobně, ale nemyslím si, že opravdu něco změní."
Úspěch Lotusu bude podle Fina záležet na spolupráci celého týmu, podobně jako tomu bylo letos: "Celé to musíme hrát společně: je do toho zapojena spousta lidí a díky vám samotným neuspějete. Jde o týmovou práci, o to, aby všichni pracovali na tom stejném a dosahovali co nejlepších výsledků."
Kimi Räikkönen není velkým fanouškem simulátorů, nové zařízení Lotusu jej nechává v klidu(foto: Lotus F1 Team)
"Myslím, že v týmu panuje dobrá atmosféra," spokojeně dodává Räikkönen pro ESPN.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.