Alan Jones, bývalý mistr světa, se nechal slyšet, že jej úspěch Kimiho Räikkönena po návratu do seriálu F1 překvapil. Podle něj je to pravděpodobně nejlepší návrat od dob Nikiho Laudy.
Alan Jones získal titul mistra světa v roce 1980 s Williamsem. Sám zažil neúspěšný návrat, když se v roce 1985 znovu objevil na startu s týmem Haas. Pro britské noviny The Sun uvedl, že Kimi Räikkönen překvapil mnoho lidí, jeho nevyjímaje.
"Vedl si neuvěřitelně dobře. Je to pravděpodobně jeden z nejúspěšnějšíh návratů vedle Nikiho Laudy a pár dalších," řekl Jones.
Räikkönenovi trvalo pouhé čtyři závody a ocitl se po dvou letech opět strávených v rally na pódiu. Je jediným pilotem, který dokončil každé kolo v každém závodě a kromě velké ceny Číny bodoval ve všech závodech. Úspěch pochopitelně korunuje výhra v Abú Zabí.
Jones také vyjádřil své sympatie odcházejícímu sedminásobnému mistrovi světa Michaelu Schumacherovi. "Michael pravděpodobně nedostal vůz, který předpokládal, že dostane. Lidé mi říkají, že se neměl vracet. Ale je zde jen jedna osoba, která si tohle může rozhodnout. A tou je Michael," upozornil.
Jeden z nich byl úspěšný, druhému se to nepovedlo (foto: circuitofamericas.com)
Johnny Herbert, který momentálně spolukomentuje pro britskou Sky Sports se nechal slyšet, že Michael neztratil nic ze svého talentu a to mnohokrát po svém návratu s Mercedesem prokázal. Jak však dodal, jediný problém podle něj je, že je mu 43 let.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.