Kimi Räikkönen na včerejší tiskové konferenci hovořil o tom, nakolik bude Lotusu sedět okruh v Singapuru, o svých šancích na titul i o své budoucnosti.
Räikkönen letos nevyhrál ani jeden závod, přesto v šampionátu okupuje třetí pozici, přičemž na Lewise Hamiltona, který vyhrál už tři velké ceny, ztrácí pouze bod. Může Fin letos vyhrát?
"Nevím. Budeme se snažit a pokusíme se získat v každém závodě více bodů a snad se i zlepšovat. Pokud nakonec vyhrajeme, bude to skvělé. Ale kdokoliv bude mít na konci nejvíce bodů, ten si zaslouží vítězství v šampionátu. Pokud k tomu dojde, bude to pro nás dobré. Jestli se to podaří s vítězstvím či bez něj, to už mi je jedno," říká Räikkönen.
Je Singapur okruhem, který by měl Lotusu sedět? "Nevím. Nikdy jsem zde s týmem nebyl. Nevíme. Myslím, že minulý rok zde prožívali těžké časy, teď to bude ale zcela jiný příběh. Zítra budeme vědět mnohem více," odpovídá Fin.
"Tento druh okruhu je obvykle dost v pohodě, doufejme tedy, že to bude i tento případ. Ale jak jsem řekl - poslední dva závody pro nás nebyly jednoduché, jednalo se však o jiné konfigurace než tady, takže nikdy nevíte," pokračuje Räikkönen, který se letos vrátil k závodění v F1.
Bude pokračovat i příští rok? "Nikdy nevíte. Je spousta jiných hezkých věcí kormě Formule 1. Nyní máme několik možností, takže uvidíme," přemítá mistr světa z roku 2007. O co konkrétně by mohlo jít? "Vždy jsem říkal, že po Formuli 1 zoufale netoužím, a když budu mít chuť na něco jiného, tak to budu dělat."
Pokud se Kimimu podaří získat titul, je mu úplně jedno, zda to bude s vítězstvímv některé z velkých cen či bez něj (foto: Lotus F1 Team)
Vypadá to však, že Kimi v F1 zůstane i příští rok: "Nyní si to užívám - jsem v dobrém týmu s příjemnými lidmi pro spolupráci. Uvidíme, k čemu dojde. Existuje spousta odlišných druhů závodění a možností dělat normální věci ve svém životě mimo Formule 1. Počkám a uvidím."
Räikkönen bude zřejmě pokračovat v Lotusu, byť se v paddocku začíná spekulovat o tom, že by mohl nahradit u McLarenu Hamiltona - pokud by Brit přestoupil k Mercedesu.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.