Kimi Räikkönen věří, že incidenty po startech velkých cen jsou nevyhnutelné a to i když FIA zasáhne proti závodnímu stylu ve Formuli 1.
Kimi Räikkönen se domnívá, že i když komisaři zpřísní penalizace a budou se tak snažit piloty zklidnit, stále na startech závodů budou kolize.
"Nehody se stávají, je to součást tohoto sportu. Někdy se jim můžete vyhnout, ale není to nic, co byste mohli změnit. Věci se mohou pokazit, i když nebudete agresivní nebo se tomu budete snažit vyhnout," uvedl Fin.
Podle něj za to může složitost a nedostatek předjíždění ve Formuli 1. "Snažíme se získat pozice na startu, protože to je to nejjednodušší místo, kde můžete předjíždět. Bohužel během závodu je těžké dostat se před někoho, a proto vám získané pozice na startu zjednoduší život," nechal se slyšet.
Domnívá se také, že na tým nebude mít žádný velký vliv fakt, že za něj místo Romaina Grosjeana, který byl komisaři ze závodu vyloučen, pojede jejich třetí pilot Jérome D´Ambrosio. "Je to náš testovací pilot, minimálně jeden den v autě seděl a zná tým," komentoval situaci pilot Lotusu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.