Ani Villeneuve ani Alonso, pro Schumachera zůstává nejtvrdším rivalem jeho kariéry Mikka Häkkinen. Podle Němce není Sebastian Vettel nejlepším jezdcem současnosti.
Damon Hill, Jacques Villeneuve, Fernando Alonso - to je jen pár jezdců, kteří dokázali Michaela Schumachera v době jeho "první kariéry" v F1 porazit. Přesto pokud by tehdejší hvězda týmu Ferrari měla vybrat rivala, před kterým chová největší respekt, tak by to byl Mika Häkkinen.
Tento víkend na nás čeká VC Belgie, Michael Schumacher se vrací na tuto trať přesně 21. let poté, co zde absolvoval svůj debut. Čeká jej jubilejní 300. Grand Prix. Na otázku, kdo byl jeho největším rivalem, odpověděl bez dlouhého přemýšlení: "Pokaždé to byl někdo, ale kdybych měl někoho vyzdvihnout, tak před nikým jsem nechoval takový respekt ať už na dráze nebo mimo ni jako před Mikou Häkkinenem. Přistupovali jsme k sobě neustále s respektem, rozumem a fair."
Ve vzpomínkách legendárního Němce by se dalo najít spousta skvělých soubojů právě s Mikou, ale jeden přesto převyšuje ostatní... Stal se před 12 lety ve Spa: Michael Schumacher byl ve vedení, tesně následován Mikou Häkkinenem, když dojeli o kolo zpět jedoucího Ricarda Zontu. Brazilec nevěděl, kam uhnout, a tak ho Michael Schumacher předjel zleva, zatímco Mika Häkkinen zprava. Fin tímto geniálním manévrem převzal vedení a závod vyhrál.
Mika Häkkinen studující zadní část Ferrari
V současném poli nepovažuje Michael za nejlepšího jezdce mistra světa z předešlých dvou let, Sebastiana Vettela, nýbrž Fernanda Alonsa s Ferrari: "Neustále se zlepšuje. Nesmírně se vypracoval." Vettelovi na něj chybí ještě určité vlastnosti.
"Sebastian je skvělý typ člověka a skvělý jezdec, který se nyní musí potýkat s určitou kritikou. Je ale ve stádiu učení se. Aby se z něj stal skvělý vítěz, tak se musí hodně naučit. Vím, že každý jezdec nerad prohrává, já nejsem výjimka, ale to patří k jeho vývoji. Ale teprve až se naučíte prohrávat, tak získáte respekt a svoje vítězství si můžete více užívat."
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.