Ani Villeneuve ani Alonso, pro Schumachera zůstává nejtvrdším rivalem jeho kariéry Mikka Häkkinen. Podle Němce není Sebastian Vettel nejlepším jezdcem současnosti.
Damon Hill, Jacques Villeneuve, Fernando Alonso - to je jen pár jezdců, kteří dokázali Michaela Schumachera v době jeho "první kariéry" v F1 porazit. Přesto pokud by tehdejší hvězda týmu Ferrari měla vybrat rivala, před kterým chová největší respekt, tak by to byl Mika Häkkinen.
Tento víkend na nás čeká VC Belgie, Michael Schumacher se vrací na tuto trať přesně 21. let poté, co zde absolvoval svůj debut. Čeká jej jubilejní 300. Grand Prix. Na otázku, kdo byl jeho největším rivalem, odpověděl bez dlouhého přemýšlení: "Pokaždé to byl někdo, ale kdybych měl někoho vyzdvihnout, tak před nikým jsem nechoval takový respekt ať už na dráze nebo mimo ni jako před Mikou Häkkinenem. Přistupovali jsme k sobě neustále s respektem, rozumem a fair."
Ve vzpomínkách legendárního Němce by se dalo najít spousta skvělých soubojů právě s Mikou, ale jeden přesto převyšuje ostatní... Stal se před 12 lety ve Spa: Michael Schumacher byl ve vedení, tesně následován Mikou Häkkinenem, když dojeli o kolo zpět jedoucího Ricarda Zontu. Brazilec nevěděl, kam uhnout, a tak ho Michael Schumacher předjel zleva, zatímco Mika Häkkinen zprava. Fin tímto geniálním manévrem převzal vedení a závod vyhrál.
Mika Häkkinen studující zadní část Ferrari
V současném poli nepovažuje Michael za nejlepšího jezdce mistra světa z předešlých dvou let, Sebastiana Vettela, nýbrž Fernanda Alonsa s Ferrari: "Neustále se zlepšuje. Nesmírně se vypracoval." Vettelovi na něj chybí ještě určité vlastnosti.
"Sebastian je skvělý typ člověka a skvělý jezdec, který se nyní musí potýkat s určitou kritikou. Je ale ve stádiu učení se. Aby se z něj stal skvělý vítěz, tak se musí hodně naučit. Vím, že každý jezdec nerad prohrává, já nejsem výjimka, ale to patří k jeho vývoji. Ale teprve až se naučíte prohrávat, tak získáte respekt a svoje vítězství si můžete více užívat."
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.