Technický ředitel Lotusu James Allison nevidí důvod, proč by měl na konci sezóny Kimi Räikkönen opouštět jejich tým.
Finský pilot si podle něj závodění užívá, Lotus dokázal vyhovět jeho mnoha požadavkům - včetně těch týkajících se mediální práce.
"Nedal nám najevo žádný důvod k tomu, abychom si mysleli, že odejde jinam. Myslím, že se mu u nás líbí, myslím, že mu dáváme konkurenceschopné vybavení a pro každého pilota, který k nám přijde a pracuje s naším týmem, je zde velmi přímočaré pracovní prostředí," popisuje Allison.
Britská před letní přestávkou uvedla, že u Ferrari přemýšlejí o Finovi jako o náhradě Felipeho Massy. Proti má ale být prezident Luca di Montezemolo a Kimi se údajně kdysi zařekl, že pod ním už nikdy pracovat nebude.
Podle Allisona se však nic nezmění a udržení současné jezdecké sestavy Räikkönen - Grosjean bude příští rok důležité z hlediska boje o špici: "Pro nás je důležité přenést tuto sílu také do příštího ročníku."
"Inženýři si nebudou muset zvykat na nového pilota, budeme-li moci zachovat tuto kontinuitu. Letos to však bude skvělé, velmi dobře se nám všem spolupracuje. Pokud bychom to dokázali přenést do příštího roku, což se bezpochyby podaří, bude to pro nás další výhodou," dodává Allison.
Video: Rozhovor s Jamesem Allisonem (zdroj: Lotus F1 Team/Youtube)
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.