Sebastien Buemi byl nejprve propuštěn z Toro Rosso a vzápětí se upsal do role třetího jezdce stáje Red Bull. Nyní hledá možnosti na rok 2013 a jak sám říká, je blízko podpisu smlouvy na závodní sedačku v F1.
Mladíček Buemi je rezervním jezdcem Red Bullu, což znamená, že v monopostu toho letos moc nenajezdí. Alespoň s prototypem Toyota v Mistrovství světa vytrvalostních závodů má šanci udržet si formu. Prototypy jsou ale pro tak mladého jezdce ještě příliš brzkou volbou. Pokud existuje šance na formuli 1, měl by ji do posledního kousku využít. To si Buemi uvědomuje a urputně hledá závodní sedačku na příští rok.„Je dobré být třetím jezdcem Red Bullu,“ řekl Buemi. „Stáj je v F1 na špici a já tam mám nohu mezi dveřmi, což je pro mě důležité. Pomáhá mi to k návratu na startovní rošt. Samozřejmě vám nemohu nic prozradit dokud nezaschne inkoust na smlouvě, ale v současné chvíli to vypadá dobře,“ poodhalil své šance Buemi.O jakém týmu ale mluví? Bude to HRT? Marussia? „V žádném případě. Určitě chci znovu závodit, ale s těmito týmy jste příliš vzadu. Pokud vás vedoucí jezdci předjedou už po patnácti kolech, nejde o pravé závodění. Pořád si musíte dávat pozor, abyste někomu nepřekáželi,“ vysvětloval Buemi svůj postoj k dvěma nejpomalejším týmům.Sebastien Buemi má řadu možností, neboť spousta týmů ze středu pole nemá uzavřenou jezdeckou sestavu a některým pilotům končí smlouva.
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.