Kraj Reinland-Palatinate poskytne slavnému okruhu na svoji záchranu finanční výpomoc.
Po týdnech nejistoty, kdy slavný okruh čelil bankrotu, má Nürburgring zajištěné finance pro svůj další rozvoj. Vlastník okruhu, kraj Reinland-Palatinate, schválil finanční výpomoc ve výši 254 milionů eur. Tato částka bude sloužit jako krytí úvěru ve výši 330 milionů eur, který okruh dostane na svůj další rozvoj.
Přestože tato finanční výpomoc nemůže pokrýt veškeré dluhy, může poskytnout dostatečný čas a prostor pro vyřešení finanční situace okruhu. Navíc by to okruhu mohlo pomoci udržet si Velkou cenu Německa.
Šéf okruhu, Jorg Linder, k tomu pro německé noviny Frankfurter Allgemeine Zeitung řekl: „Jsem velmi optimistický ohledně pořádání Velké ceny Německa v roce 2013.“
Uvidíme na slavném okruhu Velkou cenu Německa i v příštím roce?
Šéf Formule 1, Bernie Ecclestone, okruh varoval, že v případně nevyřešení současné situace přesune Velkou cenu Německa 2013 na okruh v Hockenheimu. Sám však také o možné pomoci slavnému okruhu uvažoval: „Mluvil jsem s nimi a uvidíme, jak se vše bude vyvíjet dál.“
„Nechci, aby žádný z obou okruhů zkrachoval. Závody v Německu potřebujeme, proto musíme dělat to nejlepší, co je v našich silách,“ řekl Bernie Autosportu.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.