Zatímco někteří fanoušci i odborníci vzhlíží k minulosti jako ke „zlaté éře“ Formule 1, bývalý dvojnásobný mistr světa považuje současné závody za atraktivnější.
Mistr světa z let 1998 a 1999 v rozhovoru pro finský deník Turun Sanomat přiznal, že jeho legendární manévr z Velké ceny Belgie 2000 na Michaela Schumachera by byl s DRS určitě snadnější.
Přesto považuje současnou F1 za mnohem atraktivnější, než za jeho éry v 90. letech: „Dnešní závody jsou velmi napínavé a zábavné. Máme tolik různých vítězů z různých týmů a také mnoho předjížděcích manévrů a zajímavých soubojů.“
„Celkově je dnes formule 1 mnohem zábavnější, než v době kdy jsem závodil,“ řekl bývalý pilot Lotusu a McLarenu, přezdívaný jako "Létající Fin."
Mika ve formuli 1 debutoval v roce 1991 při Velké ceně USA. Během jeho úspěšné kariéry ve formuli 1 si připsal 161 startů a na své konto si připsal celkem 420 bodů. S McLarenem získal celkem 20 vítězství a celkově stál 51x na stupních vítězů. Finský pilot startoval celkem 26x z pole position a v pětadvaceti závodech zajel nejrychlejší kolo.
Mika s McLarenem MP4-14 v roce 1999 v Barceloně(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Po smolné sezoně 2001 se rozhodl přerušit kariéru. Do Formule 1 se i přes jednání s Williamsem v roce 2004 již nevrátil. V letech 2005 - 2007 jezdil za Mercedes v německém šampionátu DTM, ve kterém dokázal získat 3 vítězství.
Häkkinen se o víkendu objevil v paddocku během Velké ceny Německa. V současné době pracuje v managementu Valtteriho Bottase, finského testovacího a rezervního pilota Williamsu.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.