Pro Nürburgring se nevyvíjí situace příliš pozitivně. Kraj Reinland-Palatinate, jenž areál vlastní, požádal Evropskou unii o půjčku na pokrytí enormních dluhů. Ta však odmítla a Nürburgring je opět blíže k bankrotu.
Kraj Reinland-Palatinate pronajal Nürburgring a Severní smyčku společnosti Nürburgring GmbH, v jejímž čele stojí dvojice Kai Richter a Jörg Lindner. Jejich dlouhodobý plán rozsáhlých investic do areálu se ale nesetkal se zdárnou návratností a společnost má dluhy ve výši 413 milionů euro.Šance na brzkou záchranu Nürburgringu se tak rapidně ztenčují. Pokud by správa okruhu přešla opět pod kraj, znamenalo by to zalepení dluhů z kapes daňových poplatníků. Nejjednodušší variantou by byl vstup soukromého investora, nicméně i tato možnost se zdá nepravděpodobná.Závod formule 1 na Nürburgringu je tak velkým otazníkem. Ačkoliv jsou na pořadí mnohem důležitější záležitosti a F1 je teď v pozadí zájmu, vedení Hockenheimringu, s nímž se Nürburgring v pořádání F1 střídá, není z celé situace nadšeno. Hrozí, že by se Grand Prix Německa konala jen jednou za dva roky.Současná smlouva vyprší na konci roku 2018, to znamená, že Hockenheimring má hostit formuli 1 ještě čtyřikrát, včetně letošního roku. A možná už bez Nürburgringu. „Rozhodně by to nebylo dobré,“ odpovídal šéf Hockenheimringu Georg Seiler na otázku GP Německa jednou za dva roky. „A také si nemyslím, že je to v zájmu Bernieho Ecclestona a týmů,“ dodal.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.
Ferrari si z Kanady odvezlo další zklamání, když v porovnání s Mercedesem opět zaostalo a přibyly chyby ve strategii i přípravě. Kritiku nešetřil ani Nico Rosberg.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.