Okruh Nürburgring, jeho Severní smyčka a přilehlý zábavní park se nachází v čím dál větší krizi. Podle německého týdeníku Wirtschafts Woche je současný dluh společnosti Nürburgring GmbH, která se o areál stará, rovných 413 milionu eur.
Od chvíle, kdy se do čela Nürburgringu postavila dvojice manažerů Kai Richter a Jörg Lindner, začaly se nad okruhem stahovat mračna. Jejich velkolepý plán zábavního centra plného atrakcí, obchodů, hotelů, restaurací a klubů narazil na slabý zájem návštěvníků a centrum tak zeje po většinu roku prázdnotou. I více než 100% nárůst ceny za pronájem Severní smyčky pro automobilky způsobil velkou trhlinu v rozpočtu. Dluh každým rokem narůstal a dnes dosahuje výšky 413 milionu eur. Vážně hrozí, že okruh vyhlásí do konce měsíce bankrot. Jediným zachráncem okruhu může být německá vláda, která jej firmě Nürburgring GmbH pronajala na 20 let. Vláda má dvě možnosti. Buď nalije milióny do bezedné propasti, nebo okruh nechá padnout. Zatím je snaha Nürburgring zachránit, Němci totiž začali klepat na dveře Evropské Unie.Samotná dráha bude prozatím fungovat dál, alespoň pod náhradním, či krizovým vedením. Velký otazník však visí nad stěžejními podniky, kterými jsou formule 1, slavná 24 hodinovka a dokonce i proslulý rockový festival Rock am Ring, jenž se řadí k těm největším, co může starý kontinent nabídnout.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.