Okruh Nürburgring, jeho Severní smyčka a přilehlý zábavní park se nachází v čím dál větší krizi. Podle německého týdeníku Wirtschafts Woche je současný dluh společnosti Nürburgring GmbH, která se o areál stará, rovných 413 milionu eur.
Od chvíle, kdy se do čela Nürburgringu postavila dvojice manažerů Kai Richter a Jörg Lindner, začaly se nad okruhem stahovat mračna. Jejich velkolepý plán zábavního centra plného atrakcí, obchodů, hotelů, restaurací a klubů narazil na slabý zájem návštěvníků a centrum tak zeje po většinu roku prázdnotou. I více než 100% nárůst ceny za pronájem Severní smyčky pro automobilky způsobil velkou trhlinu v rozpočtu. Dluh každým rokem narůstal a dnes dosahuje výšky 413 milionu eur. Vážně hrozí, že okruh vyhlásí do konce měsíce bankrot. Jediným zachráncem okruhu může být německá vláda, která jej firmě Nürburgring GmbH pronajala na 20 let. Vláda má dvě možnosti. Buď nalije milióny do bezedné propasti, nebo okruh nechá padnout. Zatím je snaha Nürburgring zachránit, Němci totiž začali klepat na dveře Evropské Unie.Samotná dráha bude prozatím fungovat dál, alespoň pod náhradním, či krizovým vedením. Velký otazník však visí nad stěžejními podniky, kterými jsou formule 1, slavná 24 hodinovka a dokonce i proslulý rockový festival Rock am Ring, jenž se řadí k těm největším, co může starý kontinent nabídnout.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.