Měl velmi dobré auto, rychlost a šanci na vítězství, ale vždy se přihodilo něco, co ho v tom zastavilo. Startoval zde patnáctkrát a ani jednou nevyhrál. Kimi Räikkönen má sice německé okruhy rád, avšak nezdá se, že by Německo mělo rádo Räikkönena. Šest odstoupení ze závodu není to, na co by Fin rád vzpomínal. Jaké to podle něj bude letos?
Finský pilot má okruhy a závodění v Neměcku rád, nikdy zde však nedosáhl na vítězství. Na tamější půdě získal čtyři pole position, avšak šestkrát musel ze závodu odstoupit. Mnozí fanoušci si určitě vzpomenou například na rok 2005 a poslední kolo závodu na Nürburgringu...
Sám Räikkönen uvedl, že mu zkrátka Hockenheim ani Nürburgring nikdy neukázali tu přívětivou tvář. "Nevím, čím to je, možná jsem něco provedl v minulém životě. Vždy jsem to tam měl rád, ale problém je, že jsem nikdy neměl štěstí na své straně a vždy se stalo něco, co mě zastavilo v cestě za vítězstvím," řekl v oficiálním prohlášení.
Věří však, že letos má Lotus další šanci bojovat o pódium, protože mají dobré auto, rychlost a také celkem rozumějí pneumatikám. Proto na minulé neúspěchy nemyslí a bude se opět snažit o co nejlepší výsledek. "Třeba se to letos povede," nechal se slyšet.
"Auto může udělat na Hockenheimu velký rozdíl a naštěstí, my máme dobrý vůz. Potřebujete trakci při výjezdu ze zatáček a pokud nemáte dostatečnou přilnavost na předku, je těžké dostat z auta rychlost potřebnou k boji o přední příčky," popisuje Räikkönen klíč k rychlému kolu na německém okruhu.
Díky KERSu a DRS by podle něj také mělo být mnohem jednodušší předjíždění. Přesto bude důležité, kde se v sobotu kvalifikují. Doufá také, že v Německu bude pěkné léto a teplo, což jejich autu sedí.
Räikkönen se zpět neohlíží (foto: West McLaren Mercedes)
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.