Kaj Lindström, který jezdil poslední dva roky v MS po boku Kimiho Räikkönena, věří, že by Fin dokázal bojovat o špici v MS v automobilových soutěžích.
Poté, co se Kimi stáhl z F1, vstoupil s velkými ambicemi do WRC. Fin chtěl nejen sobě ale i ostatním dokázat, že patří mezi nejrychlejší nejenom na trati, ale i na nezpevněných cestách. Jenže tyto ambice nenaplnil. Po dvou letech startů s Citroënem byly dva vrcholy jeho kariéry vyhraná zkouška na Rally Deutschland a 5. místo z Turecka.
Tím, kdo Kimiho za tu dobu poznal lépe než kdokoliv jiný, je Kaj Lindström. Finský zkušený navigátor je přesvědčen, že by jezdec týmu Lotus byl schopný bojovat o čelo i v soutěžích: "Trvalo by to nějaký čas, ale zvládl by to."
"Během celé své kariéry na okruzích se spoléhal pouze na svoje oči. V rally ale nemůžete jezdit pouze "na oči", musíte důvěřovat rozpisu. Tato změna by potřebovala ještě víc času. Bylo skvělé s ním jezdit, moc jsem si to užíval," vzpomíná na dva společné roky spolujezdec.
"Když ale začal mluvit o možném návratu do F1, tak jsem pochopil, že rally je pro něj pouze hobby. Hned jsem pochopil, že se vrátí. Ale rally ho hodně bavila, jsem si jistý, že ho ještě na několika soutěžích uvidíme," zakončil. Pokud by bylo podle přání Räikkönena, tak by letos startoval ve Finsku, jenže to mu nepovolil jeho tým.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.