Kimi Räikkönen je spokojen s atmosférou v týmu Lotus, ke kterému se vrátil po dvouleté pauze strávené v rally. Užívá si závodění a situace, která vedla k jeho odchodu z F1 v roce 2009 nelituje.
Finský pilot v rozhovoru pro italský magazín Autospirit uvedl, že je u Lotusu spokojen především proto, že je to tým preferující závodění před politikou.
"Od samého začátku jsem se tam cítil dobře, jsou tam milí a uvolnění lidé, kteří chtějí závodit a nezajímají se tak o politiku," nechal se slyšet.
Médii proběhlo hodně zpráv o problémech s posilovačem řízení, na což mistr světa z roku 2007 reagoval slovy: "Je to tak, že jsem během minulých let měl možnost řídit auto s velmi dobrým posilovačem a vím, že existuje pár detailů, na kterých bychom mohli pracovat. To byl jediný důvod, proč jsem trval na úpravách," vysvětlil.
Vrátil se také ke svému předčasnému odchodu z Ferrari a přesunu do rally. "Ve Ferrari jsem se cítil dobře, vyhrál jsem s nimi titul a teď už se jimi nezabývám. Nemám vůči nim špatné ani dobré pocity. Jsem šťastný s tím, co mám," uvedl.
Potvrdil, že situace tehdy mohla být vyřešena lépe, ale podle něj už na tom dnes nezáleží. On sám prý důvody jeho odchodu zná, avšak nechce o nich hovořit.
Byl také dotázán, zda nelituje toho, že pro rok 2009 nepodepsal smlouvu s McLarenem, která podle tehdejších spekulací ztroskotala na tom, že požadoval příliš peněz. "To není pravda. Faktem bylo, že jsem neviděl důvod zůstávat v týmu jen na určitý počet měsíců. Nebyl jsem tak zoufalý a nebyl jsem ochoten udělat vše, abych zůstal ve Formuli 1," popsal tehdejší situaci Räikkönen.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.