Kimi Räikkönen je spokojen s atmosférou v týmu Lotus, ke kterému se vrátil po dvouleté pauze strávené v rally. Užívá si závodění a situace, která vedla k jeho odchodu z F1 v roce 2009 nelituje.
Finský pilot v rozhovoru pro italský magazín Autospirit uvedl, že je u Lotusu spokojen především proto, že je to tým preferující závodění před politikou.
"Od samého začátku jsem se tam cítil dobře, jsou tam milí a uvolnění lidé, kteří chtějí závodit a nezajímají se tak o politiku," nechal se slyšet.
Médii proběhlo hodně zpráv o problémech s posilovačem řízení, na což mistr světa z roku 2007 reagoval slovy: "Je to tak, že jsem během minulých let měl možnost řídit auto s velmi dobrým posilovačem a vím, že existuje pár detailů, na kterých bychom mohli pracovat. To byl jediný důvod, proč jsem trval na úpravách," vysvětlil.
Vrátil se také ke svému předčasnému odchodu z Ferrari a přesunu do rally. "Ve Ferrari jsem se cítil dobře, vyhrál jsem s nimi titul a teď už se jimi nezabývám. Nemám vůči nim špatné ani dobré pocity. Jsem šťastný s tím, co mám," uvedl.
Potvrdil, že situace tehdy mohla být vyřešena lépe, ale podle něj už na tom dnes nezáleží. On sám prý důvody jeho odchodu zná, avšak nechce o nich hovořit.
Byl také dotázán, zda nelituje toho, že pro rok 2009 nepodepsal smlouvu s McLarenem, která podle tehdejších spekulací ztroskotala na tom, že požadoval příliš peněz. "To není pravda. Faktem bylo, že jsem neviděl důvod zůstávat v týmu jen na určitý počet měsíců. Nebyl jsem tak zoufalý a nebyl jsem ochoten udělat vše, abych zůstal ve Formuli 1," popsal tehdejší situaci Räikkönen.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.