Kimi Räikkönen je spokojen s atmosférou v týmu Lotus, ke kterému se vrátil po dvouleté pauze strávené v rally. Užívá si závodění a situace, která vedla k jeho odchodu z F1 v roce 2009 nelituje.
Finský pilot v rozhovoru pro italský magazín Autospirit uvedl, že je u Lotusu spokojen především proto, že je to tým preferující závodění před politikou.
"Od samého začátku jsem se tam cítil dobře, jsou tam milí a uvolnění lidé, kteří chtějí závodit a nezajímají se tak o politiku," nechal se slyšet.
Médii proběhlo hodně zpráv o problémech s posilovačem řízení, na což mistr světa z roku 2007 reagoval slovy: "Je to tak, že jsem během minulých let měl možnost řídit auto s velmi dobrým posilovačem a vím, že existuje pár detailů, na kterých bychom mohli pracovat. To byl jediný důvod, proč jsem trval na úpravách," vysvětlil.
Vrátil se také ke svému předčasnému odchodu z Ferrari a přesunu do rally. "Ve Ferrari jsem se cítil dobře, vyhrál jsem s nimi titul a teď už se jimi nezabývám. Nemám vůči nim špatné ani dobré pocity. Jsem šťastný s tím, co mám," uvedl.
Potvrdil, že situace tehdy mohla být vyřešena lépe, ale podle něj už na tom dnes nezáleží. On sám prý důvody jeho odchodu zná, avšak nechce o nich hovořit.
Byl také dotázán, zda nelituje toho, že pro rok 2009 nepodepsal smlouvu s McLarenem, která podle tehdejších spekulací ztroskotala na tom, že požadoval příliš peněz. "To není pravda. Faktem bylo, že jsem neviděl důvod zůstávat v týmu jen na určitý počet měsíců. Nebyl jsem tak zoufalý a nebyl jsem ochoten udělat vše, abych zůstal ve Formuli 1," popsal tehdejší situaci Räikkönen.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.