Sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug nesouhlasí s kritikou, kterou Michael Schumacher po závodě v Bahrajnu uvedl na adresu pneumatik Pirelli.
Schumacher po dojezdu na desátém místě uvedl, že očekával mnohem více, ale pneumatiky mu to neumožnily. Jízdu na nich dokonce přirovnal ke kroužení za safety-carem.
"Hlavním důvodem mé nespokojenosti je to, že všichni musí jezdit pod svým limitem a hlavně pod limitem vozu, aby udržovali pneumatiky. Je to zkrátka otázkou toho, zda by měly pneumatiky hrát velkou roli, nebo zda by měly vydržet déle, abyste mohl jezdit normální závodní rychlostí a ne kroužit jako za safety carem," řekl sedminásobný mistr světa F1.
S tím však Haug nesouhlasí a dodavatele pneumatik pro Formuli 1 - italské společnosti Pirelli - se zastává: "Pneumatiky představují výzvu pro všechny. Je to o tom, kdo s nimi dokáže nejlépe zacházet. Je to stejné pro všechny - a to je důležité.
Celkově se nám ve Formuli 1 podařilo vytvořit velmi dobrý produkt, máme velmi dobré závody, různé vítěze a šest odlišných týmu na pódiu. Jedná se o skvělou soutěž a my jsme potěšeni tím, že již také patříme mezi vítěze."
Michael Schumacher po závodu v Bahrajnu zkritizoval pneumatiky Pirelli(foto: Mercedes AMG F1 Team)
Sportovní ředitel Mercedesu však má pro Michaelovo rozhořčení pochopení: "Chápu pohled pilota. Dochází k určitým frustracím, když si myslíte, že byste mohli jet rychleji, ale jste nuceni to šetřit - to není nezbytnou součástí povahy závodního jezdce."
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.