Podle Kimiho Räikkönena bude VC Bahrajnu jako každý jiný závod a proto se zaměří na zisk bodů a ne na protesty, které se v tamější zemi odehrávají.
Räikkönen oznámil, že nemá obavy o bezpečnost a žádné problémy s tím, že se VC Bahrajnu bude konat. "Každý bude závodit a já s tím nemám problém. Pro mě je to jako každý jiný závodní víkend, nic se nezměnilo," řekl na stránkách Autosportu.
Předpovídá, že vysoká teplota v Bahrajnu bude Lotusu vyhovovat a že pro ně bude teplejší počasí lepší. "Tyto teploty mi vyhovují, jsem za ně rád", uvedl. Je si také vědom toho, že i malá chyba v kvalifikaci jej může stát hodně, protože žádný tým není dominantní a výsledky se nedají předvídat. To podle něj dělá závody ještě zajímavějšími a dává to Lotusu větší šanci.
Vrátil se také k nepovedené strategii s pneumatikami v Číně. "Nechtěli jsme, aby to takto dopadlo, ale co se stalo, stalo se. Zkusili jsme to, ale nefungovalo to. Pneumatiky vydržely dlouho, ale zkrátka to nedopadlo dobře, protože za mnou byli jezdci s mnohem čerstvějšími gumami. Zničili jsme pneumatiky kvůli přiliš dlouhému stintu, ne kvůli tomu, že by auto bylo špatné," komentoval svůj propad na 14. místo Fin.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.