Kimi Räikkönen jel v Číně strategii dvou zastávek v boxech, což se ukázalo jako špatná volba a v závěru se kvůli pneumatikám ze druhého místa propadl až na čtrnácté.
Pohyboval se na bodech a dostal se až na druhé místo. Na vedoucího Nika Rosberga tou dobou ztrácel kolem dvaceti sekund. Přesto, že mu jeho strategie dvou zastávek v boxech pomohla ke druhému místu, neudržela ho na něm příliš dlouho a následovala smršť jezdců, kteří byli v boxech třikrát a měli tak čerstvé pneumatiky. Ti ho tak bez problému nechali za sebou. Räikkönen v tu chvíli nemohl nic dělat.
"Zkusili jsme to na dvě zastávky v boxech, ale na konci nás pneumatiky zradily a přestaly fungovat. Tato strategie se nám dnes nevyplatila. Vždy máte dvě možnosti, my si vybrali tu druhou a mysleli, že bude fungovat, bohužel tomu tak nebylo," okomentoval to Fin (na stránkách planetF1.com). Nakonec dokončil závod na 14.místě, 50 sekund za vítězným Mercedesem Nika Rosberga.
Jeho týmový kolega Romain Grosjean na tom byl lépe a dařilo se mu. Dokončil závod na šestém místě, poté, co předjel Bruna Sennu, Pastora Maldonada i Fernanda Alonsa. "Bylo to skvělé, jsem moc spokojený se sebou i týmem. Někdy to vypadalo jako na Formule 3, ale bylo to těsné a těžké," řekl k tomu Grosjean.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.