V MS v rally zůstal Kimi bez větších úspěchů. Fin teď připustil, že na tom měl určitý podíl jeho nezvyk na navigátora.
Poté, co Kimi po sezoně 2009 opustil F1 kvůli chybějící motivaci a přešel do MS, byli někteří experti přesvědčeni, že zde našel jeho opravdový smysl závodění. Všichni napjatě sledovali jeho první kroky v MS. Už na jeho čtvrté soutěži ve WRC, Rally Turkey, dojel mistr světa F1 z roku 2007 pátý.
Nicméně další úspěchy se ne a ne dostavit, toto umístění zůstalo jediným v TOP5, na které Kimi během své kariéry dosáhl. Dnes 32letý jezdec na sebe poutal pozornost spíše kvůli svým chybám než kvůli tomu, že by zajížděl nějaké extra výsledky. Teď Fin promluvil o tom, v čem byl problém.
"Prostě jsem nebyl zvyklý někoho jiného poslouchat," řekl Kimi Räikkönen v rozhovoru pro Sport Bild. "Ale přesně tato důvěra v poznámky spolujezdce dělá v rally ten rozdíl. Kdyby si člověk mohl každou měřenou zkoušku projet desetkrát, tak by byl rozdíl mezi piloty mizivý. Piloti by to už celé znali."
Kimi, který podle svých slov s rally ještě úplně neskončil, věří, že kdyby měl více zkušeností, tak by byl rychlejší. "Také na sobě jsem zjistil, že jsem ve druhém roce měl méně problémů, když už jsem cesty trochu znal."
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.