V MS v rally zůstal Kimi bez větších úspěchů. Fin teď připustil, že na tom měl určitý podíl jeho nezvyk na navigátora.
Poté, co Kimi po sezoně 2009 opustil F1 kvůli chybějící motivaci a přešel do MS, byli někteří experti přesvědčeni, že zde našel jeho opravdový smysl závodění. Všichni napjatě sledovali jeho první kroky v MS. Už na jeho čtvrté soutěži ve WRC, Rally Turkey, dojel mistr světa F1 z roku 2007 pátý.
Nicméně další úspěchy se ne a ne dostavit, toto umístění zůstalo jediným v TOP5, na které Kimi během své kariéry dosáhl. Dnes 32letý jezdec na sebe poutal pozornost spíše kvůli svým chybám než kvůli tomu, že by zajížděl nějaké extra výsledky. Teď Fin promluvil o tom, v čem byl problém.
"Prostě jsem nebyl zvyklý někoho jiného poslouchat," řekl Kimi Räikkönen v rozhovoru pro Sport Bild. "Ale přesně tato důvěra v poznámky spolujezdce dělá v rally ten rozdíl. Kdyby si člověk mohl každou měřenou zkoušku projet desetkrát, tak by byl rozdíl mezi piloty mizivý. Piloti by to už celé znali."
Kimi, který podle svých slov s rally ještě úplně neskončil, věří, že kdyby měl více zkušeností, tak by byl rychlejší. "Také na sobě jsem zjistil, že jsem ve druhém roce měl méně problémů, když už jsem cesty trochu znal."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.