Kimi Räikkönen stále není spokojený s posilovaným řízením svého Lotusu E20 a jeho zpětnou vazbou. V Malajsii bude proto se svým týmem dále pracovat na řešení těchto potíží.
Fin kvůli řízení promarnil v Austrálii cenný čas během volného tréninku, kdy Lotus pracoval na nápravě. Nakonec se mu ale stejně nepodařilo najít lepší nastavení, než bylo to původní, a tak musel jejich pilot vyrazit do závodu nespokojený.
"Máme nějaké věci, které vyzkoušíme. Jedná se jen o vyladění. Zahrnuje to spoustu věcí. není to takové, na co jsem byl zvyklý v minulosti a ani tak perfektní, jak by to mělo být," popisuje Räikkönen.
"Tým na tom problému tvrdě pracuje od doby, kdy jsme to zjistili, ale není to nejjednodušší věc na opravu. Máme však novou verzi k vyzkoušení, snad bude fungovat," věří pilot Lotusu, který je jinak se svým vozem celkově spokojený.
Do F1 ser vrátil po dvouleté přestávce, moc se toho ale podle něj nezměnilo: "Pocity jsou stejné. Přítlak je víceméně stejný jako v té době. Možná ho máme trochu více, ale z pohledu řízení to je velmi podobné."
Práce na Räikkönenově Lotusu E20 (foto: Lotus F1 Team)
"Závod byl dobrý. Existují oblasti, které chcete vylepšit, ale dokonalé to nikdy nebude. Vždy byste si přáli něco lepšího," uvádí Räikkönen, který byl sám překvapen, jak rychle si zvykl na nové pneumatiky Pirelli.
"Pneumatiky byly opravdu dobré. Jel jsem v klidu, možná jsem s nimi očekával větší problémy. Nic jsem o nich nevěděl, takže jsem byl překvapený, jak dobře to šlo. Myslím, že s druhou sadou jsme mohli odjet celý zbytek závodu," dodává Kimi.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.