Kimi Räikkönen pomýšlí v Malajsii po velmi dobré výkonnosti, kterou Lotus potvrdil v Melbourne, na pódiové umístění.
Finský pilot po startu ze 17. místa pro Lotus vyválčil 6 bodů poté, co cílem projel jako sedmý v pořadí. Výkonnost jeho vozu Lotus E20 jej naplňuje důvěrou v to, že i v Sepangu, kde před devíti lety s McLarenem poprvé vyhrál, bude moci pomýšlet na "bednu."
"Auto se chová velmi dobře. V závodě jsem hodně zabředl v provozu, takže to na moc neukazuje, ale kdo ví, co by se stalo, kdybychom měli lepší postavení na startu. Auto oplývá velkou rychlostí. Pokud kvalifikace dopadnou dobře, mohli bychom bojovat o pódia," popisuje Räikkönen.
"Máme na mnohem víc. Celou dobu poznáváme vůz a poslední závod nám nedal šanci využít jeho plný potenciál. Malajsie snad bude o něco jednodušší. Budeme se tam snažit zlepšit naši výkonnost. Nevíme, jak si tam auto povede, ale zatím bylo dobré všude, tak snad to bude platit i tam."
Räikkönena o šanci na lepší výsledek v Austrálii připravila nevydařená kvalifikace(foto: Lotus Renault GP)
"V Sepangu také potřebujete dobré auto a ta - jak se zdá - máme. Snad prožijeme hladší víkend než v Austrálii a bez chyb," dodává Kimi, jehož týmový kolega musel v Austrálii hned na začátku po kolizi odstoupit. I on si však vůz Lotusu pochvaluje: "Nemá žádnou velkou slabinu, na kterou bych mohl poukázat, auto funguje velmi dobře."
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.