Stáj Williams přišla na konci sezóny 2011 o hlavního sponzora, s náhradou za společnost ATT však Williams nespěchá. Podle Adama Parra má tým dostatek financí, aby výběr nového partnera příliš neunáhlil a pečlivě zvážil.
Adam Parr, předseda stáje Williams, nemá z chybějícího hlavního sponzora obavy. Hrdě prohlašuje, že tým zakončil rok 2011 v plusu a nyní disponuje částkou více než 45 000 000 dolarů.
„Jsem velmi spokojený s tím, čeho jsme z obchodní stránky dosáhli,“ říká Parr a dodává: „V tuto chvíli hlavního sponzora nemáme a naší prioritou je nějakého zajistit. Jenže jde o něco, co musí být provedeno velmi pečlivě. Hlavní sponzor je nejviditelnějším partnerem.“
Po nejhorší sezóně v několikaleté historii Williamsu se však sponzoři nepohrnou jako dříve a najít v očích Parra vhodného kandidáta může představovat problém. „V mnoha ohledech určuje [hlavní sponzor] charakter týmu. Chcete sponzora, který je ve způsobu propagace a partnerství velmi aktivní.“
Chybějící hlavní sponzor prý není podle Adama Parra problém (foto: WilliamsF1 Team)
Z toho důvodu Parr nikam nespěchá. V dnešní době totiž sponzorství neznamená jen pouhou nálepku na autě, jde o úzkou spolupráci mezi týmem a partnerskou společností.Prozatím je hlavním mecenášem týmu Pastor Maldonado, resp. venezuelská petrolejářská společnost PDVSA.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.