Anthony Davidson míní, že nová akvizice týmu Lotus - Kimi Räikkönen - bude potřebovat určitý čas na to, než si na Formuli 1 opět zvykne. Jeho návrat do Formule 1 byl asi nejdiskutovanějším tématem během zimy.
A také 3 týdny před startem úvodní Grand Prix sezony vedou experti debaty o tom, jak si povede. Anthony Davidson patří k těm, kteří předpovídají 32 letému pilotovi těžký start do sezony. "Myslím, že bude mít problémy. Není jednoduché se po pauze vráti," říká Brit pro Crash.net. Vzpomíná přitom na svoje vlastní zkušenosti: "Když jsem v roce 2007 po dlouhé době, kdy jsem jenom testoval, odjel můj první závod, tak pro mě bylo velmi nezvyklé být náhle uprostřed závodního dění."
Davidson byl v letech 2000-2006 testovacím jezdcem týmu BAR/Honda, objevoval se i v pátečních trénincích. V roce 2002 odjel 2 závody za Minardi. V sezoně 2005 zaskočil za Takumu Satoa v Hondě a v roce 2007 se dočkal své kompletní sezony v F1 v týmu Super Aguri. Za tým Aguriho Suzukiho odjel Anthony 21 závodů (v roce 2008 ještě první 4 Grand Prix sezony).
Současný tovární jezdec Toyoty pro Le Mans a také MS vytrvalostních závodů při svých odhadech poukazuje také na návrat Michaela Schumachera: "Viděli jsme to také na příkladu Michaela Schumachera. Také on potřeboval čas, než si na prostředí opět zvykl. Také Kimi ho bude potřebovat."
"Rozdíl mezi vozem F1 a autem pro rally je velký. V F1 mluvíme o drobných detailech, jde o zlomky sekundy. Nebude to pro něj jednoduché. Navíc má za kolegu Romaina Grosjeana - muže, od kterého nikdo nic nečeká. Všichni si myslí, že bude Kimi hned od začátku rychlejší. Pokud ale Grosjean bude najednou před Kimim, pak to bude mít velmi složité."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.