Anthony Davidson míní, že nová akvizice týmu Lotus - Kimi Räikkönen - bude potřebovat určitý čas na to, než si na Formuli 1 opět zvykne. Jeho návrat do Formule 1 byl asi nejdiskutovanějším tématem během zimy.
A také 3 týdny před startem úvodní Grand Prix sezony vedou experti debaty o tom, jak si povede. Anthony Davidson patří k těm, kteří předpovídají 32 letému pilotovi těžký start do sezony. "Myslím, že bude mít problémy. Není jednoduché se po pauze vráti," říká Brit pro Crash.net. Vzpomíná přitom na svoje vlastní zkušenosti: "Když jsem v roce 2007 po dlouhé době, kdy jsem jenom testoval, odjel můj první závod, tak pro mě bylo velmi nezvyklé být náhle uprostřed závodního dění."
Davidson byl v letech 2000-2006 testovacím jezdcem týmu BAR/Honda, objevoval se i v pátečních trénincích. V roce 2002 odjel 2 závody za Minardi. V sezoně 2005 zaskočil za Takumu Satoa v Hondě a v roce 2007 se dočkal své kompletní sezony v F1 v týmu Super Aguri. Za tým Aguriho Suzukiho odjel Anthony 21 závodů (v roce 2008 ještě první 4 Grand Prix sezony).
Současný tovární jezdec Toyoty pro Le Mans a také MS vytrvalostních závodů při svých odhadech poukazuje také na návrat Michaela Schumachera: "Viděli jsme to také na příkladu Michaela Schumachera. Také on potřeboval čas, než si na prostředí opět zvykl. Také Kimi ho bude potřebovat."
"Rozdíl mezi vozem F1 a autem pro rally je velký. V F1 mluvíme o drobných detailech, jde o zlomky sekundy. Nebude to pro něj jednoduché. Navíc má za kolegu Romaina Grosjeana - muže, od kterého nikdo nic nečeká. Všichni si myslí, že bude Kimi hned od začátku rychlejší. Pokud ale Grosjean bude najednou před Kimim, pak to bude mít velmi složité."
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.