Veké rozdíly v podmínkách na obou stranách zabránili Kimimu v návratu do F1 s Williamsem.
Zprávy ohledně návratu Kimiho Räikkönena do F1 byly velkým tématem v létě 2011. Poté, co F1 v roce 2009 opustil, se totiž tou dobou Kimi začal nápadně často objevovat v továrně Williamsu, což samozřejmě vyvolalo velký zájem médií. Nakonec však ze smlouvy s britským tradičním týmem nic nebylo. Místo toho Kimi podepsal u Lotusu (dřívějšího Renaultu).
"Jednoduše jsme nenašli žádné řešení, které by uspokojilo obě strany. Víte jak to je, jedna strana něco chce a druhá chce něco jiného. Musíte se nějak domluvit. Tak to v životě občas je," řekl Kimi pro oficiální stránky F1 Formula1.com. Svým návratem do F1 s Lotusem Kimi dost lidí překvapil: "Jsem velmi šťastný tam, kde jsem zakotvil."
Hodně dřívějších pilotů F1 bývalo často po konci kariéry spatřováno v boxech nebo v paddocku. U Kimiho to ale bylo jinak: "Byl jsem dvakrát v Monaku. Nebyl jsem tam ale proto, abych sledoval auta, ale abych dělal obchody. Pokud chcete auta opravdu vidět, tak musíte jít na test. A pokud chcete vidět závody, tak se díváte v televizi."
Kimi v Jerezu (zdroj: Lotus Renault GP)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.