Veké rozdíly v podmínkách na obou stranách zabránili Kimimu v návratu do F1 s Williamsem.
Zprávy ohledně návratu Kimiho Räikkönena do F1 byly velkým tématem v létě 2011. Poté, co F1 v roce 2009 opustil, se totiž tou dobou Kimi začal nápadně často objevovat v továrně Williamsu, což samozřejmě vyvolalo velký zájem médií. Nakonec však ze smlouvy s britským tradičním týmem nic nebylo. Místo toho Kimi podepsal u Lotusu (dřívějšího Renaultu).
"Jednoduše jsme nenašli žádné řešení, které by uspokojilo obě strany. Víte jak to je, jedna strana něco chce a druhá chce něco jiného. Musíte se nějak domluvit. Tak to v životě občas je," řekl Kimi pro oficiální stránky F1 Formula1.com. Svým návratem do F1 s Lotusem Kimi dost lidí překvapil: "Jsem velmi šťastný tam, kde jsem zakotvil."
Hodně dřívějších pilotů F1 bývalo často po konci kariéry spatřováno v boxech nebo v paddocku. U Kimiho to ale bylo jinak: "Byl jsem dvakrát v Monaku. Nebyl jsem tam ale proto, abych sledoval auta, ale abych dělal obchody. Pokud chcete auta opravdu vidět, tak musíte jít na test. A pokud chcete vidět závody, tak se díváte v televizi."
Kimi v Jerezu (zdroj: Lotus Renault GP)
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.