Jaime Alguersuari odhalil, že odmítl jednu nabídku na závodní sedačku pro rok 2012, protože věřil, že mu Red Bull zajistí budoucnost i nadále. Alguersuari a jeho bývalý kolega, Sebastien Buemi, byli z týmu vyhozeni ve prospěch mladíků Daniela Ricciarda a Jean-Erica Vergneho.
Podle slov Španěla byl přitom ujištěn Red Bullem, že si ho ponechají. "Slovní potvrzení jsem od týmu dostal během GP v Brazílii. Kvůli tomu jsem odmítl jednu velmi dobrou nabídku. 13. prosince mi poté Red Bull oznámil, že už se mnou v budoucnu nepočítají. Nechtěl jsem se s nimi ale soudit, protože jsem se necítil jako oběť. Ale řeknu k tomu svoje: Dotklo se mě to a nebylo to vůbec nutné," říká Jaime Alguersuari.
Momentálně již nejsou v F1 volná žádná místa, Jaime ale prý vyjednával s jedním z předních týmů, přitom ho prý vůbec nenapadlo, že by v F1 nebyl: "Za místo nikdy platit nebudu. V lednu jsem jednal s jedním z předních týmů, což mohlo být rozhodující pro moji budoucnost. Musím říci, že jsem byl opravdu vřele uvítán a tým ke mě choval velký respekt. Pochopitelně nemohu říci žádné bližší detaily."
"Vše, co mohu říci, je, že budu F1 plně oddaný v roce 2012. Moji poviností je být připraven v případě, že se naskytne nějaká příležitost. A to teď právě dělám." V době, kdy přišel o místo u Toro Rosso, tak bylo ještě volno u HRT nebo Williamsu. Mladík ale stáj z Grove vyloučil: "V dnešní době potřebují jezdce, který jim bude platit." Jezdec přitom jednal i s majitelem stáje HRT, Luisem Perezem-Salou.
"Oba jsme měli stejný pocit. Momentálně nemají auto pro mne, svůj odkaz si v F1 ve svém věku nemůžu udělat tím, že se budu snažit vylepšit auto, které bude pochopitelně na konci startovního roštu. HRT není možností pro mě. Nemohu stát pořád na konci roštu, Luis se mnou hned od začátku souhlasil."
"Pedro de la Rosa má dostatek kapacit na to, aby zvládl vylepšit takové auto a i tým. Možná mi to otevře novou příležitost v mé kariéře. Jsem přesvědčen, že tým, který teď stojí za HRT, dokáže v budoucnu zajistit a potavit konkurenceschopné auto," zakončil Alguersuari.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.