Kimi Räikkönen by rád i po návratu do Formule 1 zůstal s rally v kontaktu. Fin uvažuje o možnosti jezdit soutěže rally.
Mistr světa F1 z roku 2007 ukončil svoji kariéru v MS v rally. Po dvou letech ve WRC se vrací "Iceman" do Formule 1. V sezoně 2012 bude startovat za tým Lotus. Soutěžáckou helmu ale ještě úplně na hřebík nepověsil, jak sám vysvětluje: "Rally mě zajímají stejně jako předtím."
Co víc, Kimi Räikkönen by si dokázal představit dvojitý paralelní program. "Kdyby se naskytla možnost, tak bych klidně s F1 jezdil i rally," říká jezdec Lotusu. Otázkou však je, nakolik je takový scénář realistický. "V budoucnu chci ale s rally určitě pokračovat. Miluji výzvu soutěžení na různých površích. Jednoduše se jedná o zcela jiný druh sportu."
Návrat do rally po ukončení kariéry F1 tedy není vyloučený. Zatím během své dvouleté kariéry ve WRC dokázal Kimi dokončit jednou v TOP5. Bylo to v Rally Turecko v sezoně 2010 - jednalo se o jeho teprve 4. soutěž s WRC.
Kimi Räikkönen s Citroënem DS3 WRC - Jordánská rally 2011
Po dvouleté zkušenosti s rally Kimi dodává: "Je to zcela jednoznačně jedna z nejtěžších spotovních dispciplín, které jsem zkusil. Rychlost předních jezdců je neuvěřitelná." Kimi tím naráží především na Sébastiena Loeba, který v obou letech, kdy v rally působil, získal tituly (jeho 7. a 8.).
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.