Šéf společnosti PURE, Craig Pollock, neustále počítá se svým projektem na výstavbu motorů pro F1 podle nových pravidel. Snaží se již poohlížet po potencionálních partnerech.
Craig Pollock, bývalý manažer Jacquese Villeneuva a šéf týmu BAR, plánuje na sezonu 2014 návrat do F1. Chtěl by do F1 přijít se svým projektem na stavbu nezávislých motorů. Postavil by se tak vedle Ferrari, Mercedesu a Renaultu (s Cosworthem Pollock již nepočítá).
PURE by měl začít s érou motorů V6 - tedy od roku 2014. "Jsem přesvědčen, že v roce 2014 budeme mít v F1 čtyři výrobce motorů. Jsou to Renault, Ferrari, Mercedes a PURE," řekl Pollock pro Speedweek. Pollock svůj záměr již měl diskutovat s bosem F1 Berniem Ecclestonem.
Vývojová fáze pro jeho V6 turbomotor je již uzavřená. Teď by měl bývalý šéf motorů u Ferrari, Gilles Simon, pracovat na sladění motoru s regulemi roku 2014 a připojení turba na přední stranu motorového bloku. Nejpozději v červenci 2012 by měl motor běžet na testovací stolici. "Jsme šest měsíců před naším původním plánem."
Nějakého investora nebo zákazníka však PURE zatím nepředstavil. Nejen z tohoto důvodu by si Pollock chtěl v dohledné době nechat vypracovat nezávislou zprávu expertů, která by měla obsahovat potenciální seznam možných partnerů na vstup do F1 v roce 2014. Vývojářů motorů Simon by se pro Pollocka mohl stát esem v rukávu. "Nazapomínejte, že Gilles Simon pro Ferrari vývíjel KERS, který je nejlepším v padoku," uzavřel šéf společnosti PURE pro německý motorsport-total.com.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.