Šéf společnosti PURE, Craig Pollock, neustále počítá se svým projektem na výstavbu motorů pro F1 podle nových pravidel. Snaží se již poohlížet po potencionálních partnerech.
Craig Pollock, bývalý manažer Jacquese Villeneuva a šéf týmu BAR, plánuje na sezonu 2014 návrat do F1. Chtěl by do F1 přijít se svým projektem na stavbu nezávislých motorů. Postavil by se tak vedle Ferrari, Mercedesu a Renaultu (s Cosworthem Pollock již nepočítá).
PURE by měl začít s érou motorů V6 - tedy od roku 2014. "Jsem přesvědčen, že v roce 2014 budeme mít v F1 čtyři výrobce motorů. Jsou to Renault, Ferrari, Mercedes a PURE," řekl Pollock pro Speedweek. Pollock svůj záměr již měl diskutovat s bosem F1 Berniem Ecclestonem.
Vývojová fáze pro jeho V6 turbomotor je již uzavřená. Teď by měl bývalý šéf motorů u Ferrari, Gilles Simon, pracovat na sladění motoru s regulemi roku 2014 a připojení turba na přední stranu motorového bloku. Nejpozději v červenci 2012 by měl motor běžet na testovací stolici. "Jsme šest měsíců před naším původním plánem."
Nějakého investora nebo zákazníka však PURE zatím nepředstavil. Nejen z tohoto důvodu by si Pollock chtěl v dohledné době nechat vypracovat nezávislou zprávu expertů, která by měla obsahovat potenciální seznam možných partnerů na vstup do F1 v roce 2014. Vývojářů motorů Simon by se pro Pollocka mohl stát esem v rukávu. "Nazapomínejte, že Gilles Simon pro Ferrari vývíjel KERS, který je nejlepším v padoku," uzavřel šéf společnosti PURE pro německý motorsport-total.com.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.