Podle Miky Häkkinena čeká jeho krajana Kimiho Räikkönena příští rok velmi obtížný návrat do Formule 1.
Byl to sám Häkkinen, který při svém odchodu Ronu Dennisovi doporučoval angažování Räikkönena. Ten po dvouleté pauze oznámil návrat se stájí Lotus Renault GP a již usilovně trénuje - údajně potřebuje shodit 4 kg, která nabral během závodění v rally a v NASCAR.
"Návrat bude pro Kimiho velmi těžký. Nebude mít téměř žádný čas na testování nového vozu - pět nebo šest dní, toť vše. Pokud kvůli nějakému problému ztratíte den, nikdo vám ho nevrátí, zatímco v minulosti jsme za volantem vysedávali od rána do noci, protože čím více jste měli času na to, abyste se dostali do rytmu, tím jste byli rychlejší," vysvětluje Häkkinen pro Bild am Sonntag.
Lotus plánuje Kimimu pomoci nabídkou testování s dva roky starým monopostem vybaveným pneumatikami z GP2. Ani to mu však podle Häkkinena příliš nepomůže: "Nezáleží na tom, jestli jste mistrem světa či nikoliv. Konkurence ve Formuli 1 nikdy nebyla silnější. Fyzička pilotů, jejich technické poznání - stále se to jen zlepšuje. Tito piloti pracují brutálně tvrdě! Díky tomu všemu bude Kimiho návrat mnohem náročnější než před pěti lety."
Mika před 10 lety (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Jenson Button si naopak o rychlost Räikkönena obavy nedělá (viz zde). Podle Davida Coultharda bude dokonce rychlejší, než kdykoliv dříve v minulosti (více zde).
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.