O možném návratu Kimiho Räikkönena do F1 se spekuluje stále více.
V minulých týdnech se v paddocku F1 nehovořilo o ničem více, než o možném návratu Kimiho Räikkönena do královské disciplíny motorsportu. Kimi je spojován s místem u Williamsu pro rok 2012, nicméně podle Autosprintu ztratili jeho sponzoři o F1 zájem. Christian Danner ho od vstupu do F1 odrazuje (více zde).
Také Marc Surer dal najevo svůj názor. "Když myslím na Kimiho, tak mám obavy, odkud by se brala jeho motivace," říká Švýcar. Podle něj byl odchod z Formule 1 velkou chybou, obzláště když ve WRC nepřišly kýžené výsledky. "Kimi by k Williamsu docela pasoval, protože tým pracuje podle mota: 'Jezdec jezdí a tým se stará o technologie'. Ale s Williamsem by Kimi jezdil jen uprostřed pole - viděl bych tam radši mladší a hladovější jezdce," říká Surer.
I jezdec rally Mikko Hirvonen, který je novou posilou továrního týmu Citroën, by Kimiho rád viděl i nadále ve WRC: "Dva roky nestačí k tomu, abyste získali zkušenosti," řekl 32letý jezdec. Sám Kimi, který v F1 vyhrál 18 GP, dodává: "Budoucnost je stále plně otevřená."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.